• سیم پین
  • خرداد 92 - سیاسی
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    فرارو- سعید جلیلی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش مشهد را به مقصد ساری ترک کرد.

    به گزارش تسنیم، سعید جلیلی که روز گذشته به زادگاهش سفر کرده بود پس از انجام چند دیدار و همایش دقایقی پیش مشهد را به مقصد ساری ترک کرد.

    وی ظهر روز گذشته به مشهد مقدس سفر کرد و پس از ورود به این شهر در جمع هوادارنش در سالن شهید بهشتی مشهد سخنرانی کرد.
    جلیلی پس از سخنرانی در سالن شهید بهشتی برای اقامه نماز مغرب و عشاء و دیدار با آیت الله واعظ طبسی به حرم مطهر رفت و بعد از آن در سالن رازی دانشکده پزشکی مشهد در جمع دانشجویان سخنرانی کرد.
    کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ساعات اولیه صبح امروز به بهشت رضا(ع) و غبارروبی مزار شهدا رفت و پس از آن با امام جمعه مشهد آیت الله علم الهدی دیدار و گفت‌وگو کرد.
    وی دقایقی پیش مشهد را ترک کرد.  عکس های مهر، فارس، تسنیم و ایسنا از سفر جلیلی به مشهد را در زیر می بینید.



    تاریخ : سه شنبه 92/3/21 | 5:49 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر
    فرارو- همایش سلام بر زندگی حامیان محسن رضایی بعد از ظهر دیروز در ورزشگاه شیرودی برگزار شد.
    به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر دیروز همایش « سلام بر زندگی » را با حضور حامیان خود را مجموعه ورزشگاه شیرودی تهران برگزار کرد.
    نیمی از سالن به بانوان و بخش دیگر به مردان اختصاص داشت؛ زنان از سنین مختلف در همایش محسن رضایی حضور یافته بودند.

    "محسن رضایی، دوست داریم ما"، "ابوالفضل علمدار رضایی رو نگه دار" و "یا ابوالفضل" از شعارهایی بود که پیش از ورود محسن رضایی در سالن دائما شنیده می شد.

    گیل آبادی و روح الامینی پیش از ورود محسن رضایی به شیرودی آمدند والبته برخی از هنرمندان نیز به نشانه حمایت از رضایی در همایش حضور یافته بودند. گیتی ساعتچی و هما خاکباز از هنرپیشگانی بودند که برای حمایت از رضایی حاضر شدند.
    عکس های ایسنا، شبستان، فارس و باشگاه خبرنگاران از متن و حواشی این همایش را در زیر می بینید.



    تاریخ : سه شنبه 92/3/21 | 5:46 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر
    2110 نفراز خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان کشور با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری محمد باقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند .

    مهر: متن این بیانیه که به همت ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر حامی دکتر قالیباف تهیه شده و به امضای 2110 فرزند شاهد و ایثارگر رسیده است به شرح زیر است:

    مقام معظم رهبری"رئیس جمهور باید فردی شایسته، وارسته، باعزم، مومن، انقلابی و با همت جهادی باشد"

    ایثار و جهاد واژه های مستمر و همیشگی اند و صاحبان آن که به فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام گلچین شده های آخر الزمان هستند،در طول دوره ها چراغ روشنی بوده اند برای هدایت امت های خود. انقلاب اسلامی و در پی آن 8 سال دفاع مقدس و به ثمر رسیدن نظام جمهوری اسلامی فرصتی بود تا بهترین های امت و وارثان ایثار و جهاد بدرخشند و ملت را از تاریکی به سوی نور هدایت نمایند.که امام امت روحی فداء در وصف آنان فرمودند:هر چه داریم به برکت مجاهدت ایثارگران است.

    از انجا که قرار نیست تا این نظام به دست نا اهلان و نامحرمان بیافتد باز هم جهاد ادامه دارد.این بار در آبادانی و توسعه کشور و رساندن این انقلاب به انقلاب حضرت موعود(عج)،به رهبری عالمی جامع الشرایط.
    یاران ایثارگر وجهادی،در 24 خرداد نیز قرار است حماسه ای دیگر بیافرینیم و مثل گذشته خط شکنان و پیشرو ها باید جهادی باشد تا حماسه حاصل گردد.این بار مردی پا به میدان رقابت گذاشته، از نسل شهدا و یادگار عزیزی است با همان روحیه و همان فرهنگ او در 34 سال گذشته ی نظام در همه میدان ها حاضر بوده و هر کجا که پای نهاده مایه تحول و شگفتی بوده است.

    نام محمد باقر قالیباف برای همه ی اهالی ایثار و جهاد،نامی آشنا و محبوب است.

    آنجا که نیروی هوایی سپاه پاسداران،این نیروی نو پا را به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تجهیز کرد و مایه مباهات بود.در نیروی انتظامی آنچنان تحولی  ایجاد نمود تا تحسین همگان را به خود معطوف دارد و در اوج خدمات و مدیریت جهادی  خود تهران را که بیش از یک سوم جمعیت کشور را در خود جای داده در کلیه امور با وجود بی مهری های فراوان توسعه داد و آباد کرد و رضایت مندی عمومی در این کلان شهر دنیا را برای همگان فراهم نمود تا ثابت کند که اهل جهاد خستگی نا پذیرند.

    اکنون ما فرزندان شاهد و ایثارگر ایران اسلامی با بررسی تمامی جوانب و در نظر گرفتن رضای خداوند متعال، امام (ره) ،شهدا و رهبری معظم  انقلاب بر این باور هستیم که اصلح ترین و عملگرا ترین فرد در میان نامزدهای محترم کسی نیست جز دکتر بسیجی محمد باقر قالیباف.

    بدینوسیله ضمن حمایت قاطع خود از ایشان به کلیه دوستداران انقلاب و نظام و کلیه ایثارگران و مردم شریف ایران اسلامی توصیه می کنیم در روز 24 خرداد ضمن حضور در پای صندوق های رای و خلق حماسه سیاسی دیگر،دکتر محمد باقر قالیباف را مامور خلق حماسه اقتصادی در کشور نمائیم.




    تاریخ : سه شنبه 92/3/21 | 5:43 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    133-4.jpg

    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و دعوت از ملت ایران برای خلق حماسه سیاسی 24 خرداد، ابتکار تاریخی و الهام‌بخش حضرت امام (ره) در نامگذاری زاد روز سید و سالار شهیدان بعنوان روز پاسدار را نشان دهنده پیوند فضیلت‌های تجلی یافته در سپاه با نهضت حسینی و جاری بودن گفتمان عاشورا در بستر زمان و در عصر جدید دانست.

     

    به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بخشی از این بیانیه آمده است:فلسفه وجودی و رسالت سپاه در نگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی و قانون اساسی کشور، پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن در حوزه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی و سایر عرصه‌های نیاز انقلاب، نظام و میهن اسلامی است و تاریخ 35 ساله اخیر سرشار از صحنه‌های شورانگیز و افتخارآمیزی است که نقش‌آفرینی‌های سرنوشت‌ساز و راهبردی این نهاد انقلابی و مردمی در آن تجلی یافته است.

     

    این بیانیه می‌افزاید: کارنامه سپاه در عرصه‌های پاسداری از انقلاب و مقابله هوشمندانه با تهدیدات و چالش‌هایی که توسط اتاق‌های فکر نظام سلطه و استکبار و جبهه معاندین انقلاب و میهن اسلامی طراحی و عملیاتی شده است نشان می‌دهد پاسداران انقلاب با تأسی به سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و حماسه جاودان عاشورا، در این راه مقدس با بصیرت و آگاهی حضوری فداکارانه و پیروزمند داشته‌اند.

     

    در ادامه این بیانیه، سپاه بازوی توانمند انقلاب اسلامی و ظرفیت راهبردی و تعیین کننده ملت ایران در عرصه رویارویی با تهدیدات بیگانگان و دشمنان فرامنطقه‌ای معرفی و تصریح شده است: سپاه با ساختار منعطف و فراگیر و گستره عملیاتی وسیع برای پاسداری و نگهبانی از عناصر و وجوه اصلی تشکیل دهنده انقلاب اسلامی، مأموریت‌های خود را همواره متناسب با راهبردها و نقشه‌های دشمن و تغییر شرایط محیطی و مختصات تهدیدهای فراروی جمهوری اسلامی و ملت ایران در عرصه‌های سخت، نیمه سخت و نرم تعریف کرده است و به گواهی حافظه تاریخی ملت ایران تاکنون در هر عرصه‌ای که کیان کشور به خطر افتاده است به رسالت خطیر و نقش تعیین کننده خود عمل کرده است.

     

    در ادامه این بیانیه تصریح شده است: خدای بزرگ را شاکریم که با گذشت 35 سال و در شرایطی که ملت بزرگ و انقلابی ایران، برغم تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌های هنگفت دشمنان مکّار و خیره‌سر، بدون هیچگونه دغدغه‌ای مهیای خلق حماسه‌ای بزرگ و تاریخ‌ساز شده است، شاهدیم این نهاد انقلابی و مردمی تحت منویات و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) افزون بر نقش بازدارندگی دفاعی، با عملکرد هوشمندانه خود در حوزه‌های دیگر و از جمله در عرصه کمک به سازندگی و محرومیت‌زدایی، کشور را از گذرگاههای حساس عبور داده است.

     

    این بیانیه همچنین با اشاره به اهمیت راهبردی نظام و قدرت نفوذ و عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در فراسوی مرزهای میهن اسلامی، انتخابات 24 خرداد را مظهر حماسه سیاسی و بازنمایی الگوی مردمسالاری دینی برای جهان گرفتارآمده در دام نظام سلطه و دموکراسی غربی توصیف و افزوده است: ‌بی‌تردید مشارکت حداکثری و حضور شورانگیز ملت ولایتمدار، فهیم و مصمم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی و تأسی به شاخص‌ها و ملاک‌های رهبر معظم انقلاب در انتخاب اصلح، حماسه سیاسی موعود را در تاریخ پرافتخار این کشور ثبت خواهد کرد، حماسه‌ای سترگ که در زوایای آن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارتقای روح امید و نشاط در جبهه انقلاب و ناتوانی، یأس و خفت در جبهه دشمنان انقلاب و ایران عزیز آشکار است.

     

    در ادامه این بیانیه با برشماری ره‌آوردها و پیامدهای حماسه سیاسی ملت ایران و انتخاب اصلح و فردی متعهد، ولایت‌مدار و در تراز انقلاب اسلامی و دارای قابلیت‌های لازم برای عبور پیروزمندانه کشور از صحنه مصاف راهبردی با دشمن (بویژه در عرصه تحریم و فشار اقتصادی) تأکید شده است: تقویت توان ملی برای تحقق حماسه اقتصادی، تحکیم جایگاه ممتاز بین المللی نظام، افزایش ظرفیت الهام بخشی انقلاب و ملت ایران در عرصه بیداری اسلامی منطقه و نهضت ضدسرمایه‌داری در جغرافیای سلطه، تثبیت گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، بازنمایی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، بازتولید قدرت نرم و دیپلماسی عمومی و ترویج روحیه مقاومت و سازش‌ناپذیری برابر دشمن به مثابه بخشی از پیامدهای راهبردی و جهت بخش حماسه سیاسی 24 خردادماه، اهمیت درایت و هوشمندی در انتخاب اصلح و کاندیدای برتر برای سکانداری مدیریت اجرایی کشور را مضاعف و اجتناب‌ناپذیر می‌نماید.

     

    در پایان این بیانیه با تبریک خجسته میلاد حسین بن علی (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز پاسدار و روز جانباز به پاسداران انقلاب و جانبازان سلحشور و مجاهد، دفع هوشمندانه تهدیدات، کمک به تحقق چشم‌انداز 20 ساله کشور و رفع مشکلات اقتصادی مردم از دغدغه‌های سپاه تلقی و تأکید شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون توجه به هجمه‌های رسانه‌ای و جوسازی‌ها و زخم زبان زدن‌های جبهه معاندین نظام و برخی از عناصر داخلی، همچنان با اخلاص و ایثارگری در میدان‌های دفاع از کارآمدی نظام و آرمان‌های انقلاب مهیا بوده و همراه با قهرمانان واقعی عرصه حماسه سیاسی (مردم) آمادگی همه جانبه خود برای همکاری با رئیس جمهور آینده و منتخب مورد اعتماد ملت در راستای اهداف متعالی انقلاب و کشور را اعلام می‌نماید




    تاریخ : سه شنبه 92/3/21 | 5:35 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

     

     

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن بیانیه بدین شرح است:

     

    «انتخابات معیار دموکراسی و مردم‌سالاری است و بیانگر اعمال حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است و هیچ نهاد و مقامی نبایستی برخلاف قانون درصدد محدود کردن و مهندسی آن باشد و دست‌اندرکاران انتخابات، باید با به‌کارگیری کلیه امکانات و با رعایت بیطرفی و صیانت از آرا، تلاش نمایند تا انتخابات به نحو احسن و با اعتماد و اطمینان و بی‌شائبه برگزار گردد.

     

    از طرفی حضور و شرکت فعال مردم در انتخابات و تعیین حاکمان و مدیران، نشانه ذوق و بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم و دخالت در سرنوشت و دخیل در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است.

     

    بنابراین اعضای جمعیت حقوقدانان ایرانی مدافع حقوق بشر با شرکت فعال در انتخابات روز جمعه 24 خردادماه 1392، از مردم فهیم و آزاداندیش ایران دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای و با انتخاب آگاهانه و عالمانه در سرنوشت خود و پیشرفت و توسعه کشور دخیل باشند.»




    تاریخ : سه شنبه 92/3/21 | 5:33 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرقدر که حضور مردم در انتخابات در سطح مطلوب‌تری باشد، دنیا روی کشور ما حساب بیشتری باز می‌کند.

     

     

    محمدباقر شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: لحظه به لحظه از نگاه‌های مردم نسبت به انتخابات اخبار خوب و جدیدی می‌رسد که مهم‌ترین خبر همان انگیزه و نشاط مردم برای حضور در انتخابات است.

     

    وی گفت: تا روز پنجشنبه همه واجدین شرایط، تصمیمات خود را برای انتخاب فرد یا افراد اصلح انتخابات ریاست جمهوری و شوراها می‌گیرند، روزهای باقی مانده زمان کمی نیست و می‌تواند شور و شوقی برای حضور مردم در انتخابات ایجاد کند.

     

     

    وی با اشاره به برگزاری مناظره‌ها، بیان کرد: براساس این مناظره‌ها بحث و بررسی‌هایی انجام شده و ادامه هم خواهد داشت تا هر فرد نامزد اصلح خود را انتخاب کند، وقتی رقابت خوب باشد و افراد زیادی به میدان بیایند، انتخاب هم با دقت بیشتری صورت می گیرد و اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود هم طبیعتا مردم بسیار دقیق تر می توانند تشخیص دهند و انتخاب کنند.

     

     

    نماینده مردم بهبهان در مجلس در ادامه به بیان مهم‌ترین شاخصه‌های یک کاندیدای اصلح پرداخت و گفت: اول این که عقاید و باورهای دینی کاندیداها باید با نظام جمهوری اسلامی تطابق داشته باشد، شاخص بعدی داشتن علم و دانش است؛ به این معنی که تحصیلات خود را در خدمت مردم به کار بگیرد و اعضای آن تیمی را که انتخاب می‌کند دارای علم و دانش کافی و به روز باشند.

     

     

    وی ادامه داد: سومین شاخص کاندیدای اصلح این است که باتقوا باشد، یعنی خدا ترس باشد و چهارمین شاخص، شجاع بودن است که فکر می کنم مکمل سه شاخص دیگر است؛ چرا که اگر فرد شجاع نباشد نمی تواند تصمیم بگیرد و مدیریت کند.

     

     

    شریعتی با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات، نگاه‌های دنیا را نسبت به کشور ما تغییر می دهد، تصریح کرد: طبیعی است که اکنون دنیا نگاهش به انتخابات و رای و نظر مردم ما است، دنیا نگاهش به این است که آیا مردم ایران یک بار دیگر به پای صندوق‌های رای می آیند و اگر می آیند چگونه و با چه آمار و ارقامی حضور می یابند، بنابراین هر چقدر که این حضور در سطح مطلوب تری باشد، دنیا روی آن حساب بیشتری باز می کند و تاثیرات بسیاری در امور اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ما دارد.

     

     

    وی با تاکید بر لزوم مشارکت پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد، حضور آن ها را رقم زدن سرنوشت خودشان عنوان کرد و گفت: هر فرد با شرکت در انتخابات در وهله اول سرنوشت خودش، خانواده، محله و کشورش را رقم می زند و علاوه بر آن بازتاب این انتخابات باعث می شود که دنیا روی کشور ما حساب دیگری باز کند، بنابراین بهتر است که همه دست به دست هم دهیم و با یک حضور بی سابقه و پرشکوه، خواست رهبری که فرمودند "باید یک حماسه سیاسی خلق شود" را رقم بزنیم.




    تاریخ : سه شنبه 92/3/21 | 5:29 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر
    در بیانیه حمایت 264 حقوقدان از جلیلی آمده است: بهترین راه برای شناخت فرد اصلح تطبیق نامزدها و برنامه‌هایشان با شاخصه‌هایی است که قانون اساسی و مقام معظم رهبری ارائه داده‌اند و جلیلی در بین نامزدهای ریاست جمهوری بیشترین انطباق را با این معیارها دارد.

    به گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران، 264 حقوقدان طی بیانیه‌ای از سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حمایت کردند.
     
    متن این بیانیه به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

     
    ان الله یامرکم ان تؤدوا الامانات الی اهلها

    ملت شریف ایران در آستانه انتخابی بزرگ قرار گرفته است، انتخابی که به فرموده مقام معظم رهبری هم حق و هم تکلیف الهی است. اما مهم¬ترین مساله در این میان، داشتن حجت برای انتخاب اصلح است.

     بهترین راه برای شناخت فرد اصلح تطبیق نامزدها و برنامه‌هایشان با شاخصه‌هایی است که قانون اساسی و مقام معظم رهبری ارائه داده‌اند. ما بر این باوریم که جناب آقای دکتر جلیلی و برنامه‌های ایشان در بین نامزدهای محترم ریاست جمهوری بیشترین انطباق را با این معیارها دارد.

    ایشان مطابق شاخصه‌های مقام معظم رهبری، فردی « کارآزموده، امین، حافظ استقلال اقتصادی سیاسی و فرهنگی کشور، مبارزه کننده با مفاسد اقتصادی، ترجیح دهنده منافع عموم مردم بر منافع خواص، وفادار به قانون اساسی، مؤمن به حقوق مردم، مدافع حقوق ملت در عرصه بین المللی و مراقبتکننده از منافع ملی» است.

    لذا ما حقوقدانان امضاء کننده این بیانیه، با در نظر داشتن این خصایص و دیگر ویژگی‌های ایشان از جمله انطباق برنامه‌ها و شعارها با قانون اساسی، سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و اسناد و قوانین بالادستی، تقوا و تکلیف مداری، پرهیز از دادن وعده‌های غیر قابل اجرا، سابقه مدیریت کلان راهبردی، تاکید بر شایسته سالاری و لزوم استفاده از نظرات کارشناسان؛ دکتر سعید جلیلی را  نامزد اصلح می‌دانیم.  
     
    1.    آیت الله عباس کعبی، مدرس دانشگاه تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری
    2.    دکتر سید فضل الله موسوی،  رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران
    3.    دکتر ابراهیمموسیزاده،استادحقوقدانشگاهتهران
    5.    دکتر محمود مهدوی، استاد حقوق دانشگاه تهران
    6.    دکتر نادر میرزاده، استاد حقوق دانشگاه تهران
    7.    دکتر اکبرطلابکی، استاددانشگاهتربیتمدرس
    8.    دکتر مهدیرضایی،مدیرگروهحقوقعمومیدانشگاه علامهطباطبایی
    9.    دکتر علیمحمدفلاحزاده، استاد دانشگاهعلامهطباطبایی
    10.    دکتر محمدشجاعیان، استاددانشگاهعلامهطباطبایی
    11.    دکتر سید ابراهیم حسینی، هیئت علمی موسسه  آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)   
    12.    دکتر محمد رضا باقر زاده، هیئتعلمیموسسهآموزشیوپژوهشیامامخمینی (ره)   
    13.    دکتر قاسم شبان نیا، هیئتعلمیموسسهآموزشیوپژوهشیامامخمینی (ره)   
    14.    حسام قپانچی، استاد دانشگاه فردوسی
    15.    نادره شاملو، استاد دانشگاه فردوسی
    16.    دکتر حمیدرضاطالقانی، استاددانشگاهاصفهان
    17.    دکتر وحید یامین پور، استاد دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران
    18.    دکتر شهید شاطری پور، استاد دانشگاه آزاد تهران
    19.    دکتر حسینجهانی،استادحقوقدانشگاهجامععلمیکابردی
    20.    دکتر روحاللهاکرمیسراب،استادحقوقدانشگاهقم
    21.    دکترالهامنامداری، استاد دانشگاه
    22.    محمدجواهری،دانشجویدکتری
    23.    مصطفیمسعودیان،دانشجویدکتری
    24.    محمدهادیتوکلپور،دانشجویدکتری
    25.    فهیممصطفیزاده،دکتری
    26.    حسنامجدیان،دانشجویدکتری
    27.    محمدبرزگرخسروی،دانشجویدکتری
    28.    محمدرضاشریفانی،دانشجویدکتری
    29.    محمدامینیزاده،دانشجویدکتری
    30.    هادیطحاننظیف،دانشجویدکتری
    31.    عادلابراهیمپور،دانشجویدکتری
    32.    حجه الاسلام رضا زهروی، دانشجوی دکتری
    33.    میثم عظیمی، دانشجوی دکتری
    34.    محمد امین درّی، دانشجوی دکتری
    35.    محمد سرشار، دانشجوی دکتری
    36.    مجتبی جاویدی، دانشجوی دکتری
    37.    عطاءالله بیگدلی، دانشجوی دکتری
    38.    محمد هادی راجی، دانشجوی دکتری
    39.    علی زمانیان، دانشجوی دکتری
    40.    امیر زمانی، دانشجوی دکتری
    41.    طیب افشار نیا، دانشجوی دکتری
    42.    سجاد عسگری، دانشجوی دکتری
    43.    مهدی ممی زاده، دانشجوی دکتری
    44.    مهدی هنرمند زاده، دانشجوی دکتری
    45.    سهیل احمدی، دانشجوی دکتری
    46.    یاسر امین الرعایا، دانشجوی دکتری
    47.    مریم احمدی نژاد، دانشجوی دکتری
    48.    حجهالاسلامسیدجوادقوامی
    49.    حجهالاسلاماحمدخیرخواه
    50.    مهدینورایی
    51.    مجتبی ثابتی
    52.    محمدصادقفقفوری
    53.    مرتضی کیا
    54.    سعید دلفان  
    55.    مهدی خسروشاهی مطلق
    56.    ولی علیزاده  
    57.    محمد هادی زرافشان  
    58.    میثم بهداد فر  
    59.    میثم درویش متولی  
    60.    سید حسین موسوی فر  
    61.    محمد سلیمانی  
    62.    محمد سلیمانی درچه  
    63.    سید ماجد حسینی  
    64.    محمد برومند  
    65.    مهدی اکبری  
    66.    علی قدیری ابیانه  
    67.    علی اصغر امیر  
    68.    میثم محمدی  
    69.    سیروس احمدی  
    70.    علیار رحیمی  
    71.    احسان حیدری شهباز
    72.    حامد صداقتی
    73.    حامد خانی
    74.    علی ساعتچی
    75.    احمد بنا زاده
    76.    ایوب جمالی
    77.    حسین دولت پور
    78.    داود جاهد
    79.    صمد بالایی
    80.    حمید فعلی
    81.    حمید رضا محمدی
    82.    محمد امین ابریشم کش
    83.    ابوالفضل نصر آبادی
    84.    مهدی ادهم
    85.    عزیز الله سعادتی
    86.    محمد صالحی نیا
    87.    مهدی حیدری
    88.    محمد مهدی اسدی امیرآبادی  
    89.    رضا هاشمی  
    90.    محمدرضا نجارزاده  
    91.    حسین فاتحی زاده  
    92.    محمد صالحی  
    93.    محمد بهادری
    94.    میثم درویش  
    95.    مرتضی حاجی علی نسب  
    96.    محمد هادی زرافشان  
    97.    سید محسن خادمی  
    98.    ولی علیزاده  
    99.    محمد حسین افشاری  
    100.    محمد حسن نوقربانی  
    101.    احد خدابنده لو
    102.    یاسر اختر شناس
    103.    عمار امیری  
    104.    حسین پوراکبر  
    105.    علیرضا ولی الهی  
    106.    محمد امین ابریشم کش  
    107.    مهدی رضایی  
    108.    حامد خانی  
    109.    علی رضا کیان پور
    110.    مصطفی صالحی
    111.    سلمان شمس الدین نژاد
    112.    حسن طلابکی طرقی
    113.    محمد نورایی
    114.    حمید محمدی
    115.    محمد صالح مفتاح  
    116.    سیر الله مرادی نوده  
    117.    محمدحسینموحدی
    118.    علیرضا ملکی  
    119.    مسعود فتح آبادی  
    120.    حمیدرضامحمدی
    121.    هرمزدرویشی
    122.    مهدیصابریمعین
    123.    علیسلیمی
    124.    اکبرهاشمزاده
    125.    سیدجمالحسینی
    126.    محسنهزارجریبی
    127.    محمدحسیننعمتى
    128.    سیدمصطفیکاظمىشریعتپناهی
    129.    امیرحسینمشهدیملک
    130.    غلامرضااشراق
    131.    مجتبیمنتظری
    132.    سیدمحمودقلندربور
    133.    غلامرضااشراق
    134.    مهدیمبین
    135.    حسنیوسفی
    136.    حمیدبهآفرین
    137.    مختارمحسنیتکلو
    138.    محمدمهدیظهیریان
    139.    محمدمهدیپورطاهری
    140.    عباسخدادادی
    141.    محسنجعفری
    142.    محمدمهدیظهیریان
    143.    مهدىفرهمندصدیق
    144.    علیشیشه
    145.    حسنمهدیزادهاردکانی
    146.    مهدیشایق
    147.    سیدمصطفیکاظمىشریعتپناهی
    148.    امیرهادیخواجهعمید
    149.    حسنحاجمیرآقا
    150.    رضادلیر
    151.    اباصلترضوانی
    152.    مهدینظریخاکشور
    153.    رحیمعلیزاده
    154.    مهدیغلامیبرمی
    155.    محمدعامریانزاده
    156.    حسنعلیکامران
    157.    محمداکبری
    158.    هادیلعلکاملی
    159.    اصغرخواجوئینژاد
    160.    سیدسعیدمیرکاظمی
    161.    حسنآذرکیوان
    162.    مسعودفروغیانیزدی
    163.    حسینیوسفزاده
    164.    غلامرضااشراق
    165.    احمدعبدینسب
    166.    رضاکیا
    167.    سیدعلی،حسینالحسینی
    168.    علیالأنقلابالسلام
    169.    تقیاشراقی
    170.    عباسمجبینوذر
    171.    جابربهاریمیمندی
    172.    حمیدرضالطفی
    173.    قربانعلیممشلی
    174.    ولیاللهحاتمی
    175.    رضااکبریعدلی
    176.    مصطفیعباسی
    177.    عباسگلپرورمشهدی
    178.    خلیلرنجبرپورمارالانی
    179.    مسعودقاسمزادهاذر
    180.    احمدسلیمانینزاد
    181.    نایبعلیخلیلی
    182.    محمدرضابیاتى
    183.    مهدیمحمدرضایی
    184.    عباسحسینزاده
    185.    حمیدعرفی
    186.    علیاکبری
    187.    رحیمسعیدی
    188.    سعیدعباسی
    189.    عبدالرحیممحمدیفیروزجایی
    190.    امیدمقدسیفر
    191.    روحانی
    192.    خسرومبینیمجد
    193.    مسعودفتحآبادی
    194.    محسنانیسی
    195.    مجیدرزاقی
    196.    احمدفرهانی
    197.    ابراهیممحمدزاده
    198.    صادقمددی
    199.    علیامیری
    200.    مصطفیشوکتیاصل
    201.    حمید عرفی
    202.    محمدمحمدی
    203.    محمودمهدوی
    204.    محسنصغیرا
    205.    مجیدوفایی
    206.    محمدنریمانی
    207.    محمدخوشبیان
    208.    محمودصادقی
    209.    یاسرحسنزادهبنام
    210.    طیبشاهکمان
    211.    رضاشکوهیزاده
    212.    علیفیروزی
    213.    رامینروستاآزاد
    214.    فرشادامرایى
    215.    ابراهیم امیرخانی
    216.    حسین صدقی
    217.    علی اصغر نخعی
    218.    ناصر گزلان طوسی
    219.    مرتضی غلامی اول
    220.    علی اکبر فولادی
    221.    حمید معینی
    222.    جواد سلمانی
    223.    احمد چشم براه
    224.    سید مهدی سیدالموسوی
    225.    محمد رفیعی
    226.    اسماعیل خلیفه
    227.    سعید زارع
    228.    رضا استاد
    229.    وحید زارع
    230.    محسن خرمی
    231.    مهدی هاشمی
    232.    محمدرضا طیبی
    233.    مصطفی پژمان
    234.    آرش رفیعی
    235.    محسن نیاوند
    236.    سکینهسرباز
    237.    فهیمه نادران
    238.    محدثهخزاعی
    239.    سمانهامینى
    240.    ملیحهباقری
    241.    فریباساداتخادمی
    242.    فهیمهحشمت
    243.    معصومهتهرانی
    244.    ناهیدبهرامیفر
    245.    فرشتهبیدخام
    246.    لیلاعزتیکامکار
    247.    سمانهشهبازی
    248.    سمیراقاسمی
    249.    فاطمهشمسآبادی
    250.    سکینهساداتپاد
    251.    فاطمهکوهکنزاده
    252.    فاطمهخوشرو
    253.    اعظمشاهابراهیمی
    254.    سپیدهسلطانی
    255.    نرگسعباسزاده
    256.    فاطمهطلابکی
    257.    سیدهصدیقهسجادی
    258.    اعظمالساداتحسینینوه
    259.    میترااسماعیلی
    260.    سانازغفاریبیجار
    261.    هدیهنصیری
    262.    سپیده محمدزاده
    263.    شهرزاد حیدری
    264.    زهرا علیپور




    تاریخ : سه شنبه 92/3/21 | 5:21 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

  • ویندوز سون | آنکولوژی | اخبار وب