• سیم پین
  • انتخابات1392 - سیاسی
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    آقای روحانی از کدام افتخار سخن می‌گوئید؟!
     

    در هر برهه‌ای که ما در مقابل جبهه دشمن انعطاف نشان دادیم و عقب‌نشینی کردیم با توجیه‌هایی؛ مثلا گفتیم بگذارید بهانه را از دست دشمن بگیریم، یک وقت گفتیم سوءظن دشمن را از خودمان زایل بکنیم، به این بهانه‌ها انعطاف‌ نشان دادیم، دشمن مواضع گستاخانه‌تر علیه ما گرفت.

    به گزارش جوان آنلاین، اظهارات حسن روحانی در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی تعجب ناظران مطلع را برانگیخت. وی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که با تک‌گویی، بداخلاقی و تحریف ‌واقعیات همراه بود، از دوره امتیاز دادن‌های یک سویه به غرب بر سر چالش هسته‌ای تصویری طلایی به نمایش گذاشت و به مجری برنامه نیز با تندخویی حمله کرد.


    این در حالی است که به عنوان مثال سیدمحمد خاتمی در تاریخ 28 خرداد 1383 و در جمع خبرنگاران از پیمان‌شکنی‌های 3 دولت اروپایی انتقاد کرد و گفت: ما تأیید البرادعی را داشتیم که گازدهی به دستگاه سانتریفیوژ، قطعه‌سازی و مسایل دیگری که مربوط به آن می‌شود و مونتاژ، اصلا جزو غنی‌سازی نیست. حال یا بهانه‌گیری کردند یا نظرشان عوض شد و یا مسئله غنی‌سازی را تعمیم دادند و ما با حسن‌نیت این را پذیرفتیم و عملی هم کردیم و مسیر را پیش می‌رفتیم که سوال کردند، به آنها اجازه دادیم حتی از تشکیلات نظامی ما بازرسی کنند.


    خاتمی تصریح کرد:در مقابل، اروپایی‌ها تعهداتی داشتند که زمینه انتقال تکنولوژی و همکاری‌های گسترده را بوجود آورند و هم در زمینه منطقه‌ای، دو جانبه و هم با اتحادیه اروپایی همکاری کنند که با بهانه‌های مختلف در این مسیر حرکت نکردند. پس از بحث‌های فراوان بالاخره در بروکسل این بحث‌ها ادامه داشت و بنابراین بود که پرونده هسته‌ای ایران در اجلاس ژوئن عادی بشود، یعنی از یک مسئله فوق‌العاده بیرون برود. امروز با وجود بازرسی‌ها و همکاری‌هایی که شده، پرونده ایران از حالت فوق‌العاده خارج نشده است.


    رویکرد تسلیم‌طلبانه باعث شد که علی‌اکبر محتشمی‌پور 11 تیرماه 1383 ضمن سخنرانی در حسینیه جماران اعلام کند: در جریان مباحثی که سال گذشته میان ایران و آژانس انرژی اتمی مطرح شد، ناگهان وزرای کشورهای انگلیس، آلمان و فرانسه به ایران آمده و قراردادی را با دبیر شورای عالی امنیت ملی (روحانی) امضاء کردند که یکی از مفاد آن تعلیق موقت غنی‌سازی اورانیوم بود. در حالی که این اقدام ربطی به کشورهای اروپایی نداشت و اگر ایران با آژانس انرژی اتمی مسئله‌ای دارد، اروپایی‌ها حق نداشتند از موضع قیم‌مابانه با ملت ایران رفتار کنند.

    آقای روحانی مجاز نبود در سفر به بروکسل با وزرای خارجه کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس قراردادی را امضاء کند که به موجب آن متعهد شود ایران ساخت قطعات دستگاه‌های سانتریفیوژ را متوقف کرده و در مقابل اروپائی‌ها هم قول بستن پرونده هسته‌ای ایران در آژانس بین‌المللی اتمی را بدهند، در حالی که این کار از عهده آنها برنمی‌آید.


    همچنین کمال خرازی وزیر وقت خارجه در تاریخ 18/2/1384 و در جریان سفر نیویورک به واحد مرکزی خبر گفت: ما براساس جدول‌بندی که داشتیم از آغاز پس از مذاکرات پاریس قرار بود در مدت سه ماه مسایل ارزیابی شود و تصمیم بگیریم که اگر مذاکرات نتیجه‌بخش است ادامه دهیم و اگر نتیجه‌بخش نیست و تنها وقت گذرانی است آنرا ادامه ندهیم.


    خرازی در پاسخ به این سوال که آنچه در مذاکرات گذشته اتفاق افتاده امتیازدهی از جانب ایران بوده آیا باز هم مصلحت است که مذاکرات ادامه یابد، گفت ما نیز احساس می‌کنیم که اروپایی‌ها در حال وقت‌کشی هستند و ما اکنون به مقطعی رسیده‌ایم که تصمیم خواهیم گرفت.


    یادآور می‌شود رهبرمعظم انقلاب سوم مرداد 1391 در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام اعلام کردند:« در هر برهه‌ای که ما در مقابل جبهه دشمن انعطاف نشان دادیم و عقب‌نشینی کردیم با توجیه‌هایی؛ مثلا گفتیم بگذارید بهانه را از دست دشمن بگیریم، یک وقت گفتیم سوءظن دشمن را از خودمان زایل بکنیم، به این بهانه‌ها انعطاف‌ نشان دادیم، دشمن مواضع گستاخانه‌تر علیه ما گرفت.

    در آن روز ادبیات مسئولین ما آلوده شد به حرف‌ها و تعبیرهای تملق‌آمیز نسبت به غرب و فرهنگ غربی، در آن روز اینها ما را محور شرارت معرفی کردند. کی؟ آن کسی که خودش مجسمه شرارت بود، رئیس‌جمهور قبلی آمریکا مجسمه شرارت، ایران اسلامی را محور شرارت معرفی کرد. این کی بود؟ آن وقتی که ما در ادبیات خودمان در اظهارات خودمان حرف‌های تملق‌آمیز نسبت به غرب و نسبت به آمریکا را تکرار می‌کردیم. این جوری‌اند اینها.

    در همین قضیه هسته‌ای، آن وقتی که ما با اینها همراهی کردیم، عقب‌نشینی کردیم، البته تجربه‌ای بود برای ما، اما این واقعیت است. آن روزی که عقب‌نشینی کردیم، اینها جلو آمدند این قدر جلو آمدند که من توی همین حسینیه گفتم که اگر بنا باشد این روال از سوی آنها ادامه پیدا کند من خودم وارد قضیه خواهم شد و وارد قضیه شدم. عقب‌نشینی‌ها آنها را گستاخ‌تر کرد، طلبکارتر کرد. یک روزی بود که مسئولین ما قانع بودند که اجازه بدهند که 25 سانتریفیوژ ما توی کشور داشته باشیم؛ 25 تا سانتریفیوژ! آنها گفتند نمی‌شود اینها قانع شدند که 5 تا داشته باشیم، باز هم گفتند نمی‌شود. مسئولان ما قانع شدند که 3 تا سانتریفیوژ داشته باشیم باز هم گفتند نمی‌شود. امروز گزارش را شنیدیم. 11 هزار سانتریفیوژ داریم.

    به گزارش دانا، اگر قرار بود ما آن عقب‌نشینی‌ها را، آن انعطاف‌ها را ادامه می‌دادیم، امروز از پیشرفت هسته‌ای که هیچ خبری نبود- من می‌خواهم عرض کنم- این نشاط علمی هم در کشور قطعا لطمه می‌خورد. این نشاط علمی که این چند سال اخیر در کشور به وجود آمده، این حرکت علمی این جوانها، این ابتکارات، اختراعات، پیشرفت‌های گوناگون در بخش‌های مختلف این هم لطمه می‌خورد».


    باید از آقای روحانی که با افتخار ادعا می‌کند ایشان مانع ارسال پرونده هسته‌ای کشورمان به شورای امنیت شده بودند، پرسید؛ در حالی که تمامی فعالیت‌های هسته‌ای ایران به حالت تعلیق درآمده بود، چه بهانه‌ای برای ارسال پرونده به شورای امنیت سازمان ملل وجود داشت؟! و این چه افتخاری است که به آن اشاره می‌کنید؟!




    تاریخ : چهارشنبه 92/3/8 | 10:22 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    است که انسان برای ایجاد ارتباط بهتر از آن بهره می جوید.

    با توجه به این امرکه گفته می شود سواد رسانه ای در کلیه کشورها به خصوص کشورمان ایران علاوه بر ارتقاء سطح علمی ، کمی و کیفی جامعه و بطور کلی استفاده کنندگان از رسانه ها می تواند باعث ایجاد حس انتخاب و نگرش افراد نیز شود در این خصوص به دفتر خانم شهناز هاشمی مدیر گروه پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مراجعه کردیم .
    شهناز هاشمی متولد 1345 در تهران در دوران متوسطه رشته فیزیک را دنبال کرد وسپس بعد از اخذ مدرک کارشناسی رشته فیزیک ، مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته ارتباطات اخذ نمود .
    وی در حال حاضر استاد و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است و 25 سال سابقه فعالیت در آموزش وپرورش را تجربه کرده است او در حال حاضر رشته روابط عمومی و ارتباطات را در دانشگاه های آزاد اسلامی ودانشگاه جامع علمی کاربردی تدریس می کند. شهناز هاشمی تاکنون در 31مقاله ، 6 طرح پژوهشی و 5کتاب فعالیت داشته است.

    تعریف کلی سواد رسانه ای چیست؟ در جامعه ما آنچه که ازاصطلاح سواد رسانه ای استنباط می شود آموزش رسانه ای است آیا به عقیده شما ارتباطی بین سواد رسانه ای و آموزش رسانه ای وجود دارد؟
    متاسفانه اصطلاح سواد رسانه ای در دانشگاه ها و حوزه های کاری مختلف بسیار باب شده این در شرایطی است که کسانی که از این اصطلاح استفاده می کنند حتی با حوزه کاری سواد رسانه ای هم آشنایی ندارند و این امر از ناآگاهی افراد نشان می گیرد. در حال حاضر آنچه که دیده می شود این مساله که سواد رسانه ای با آموزش رسانه ای همچنین سواد اطلاعاتی به طور کامل متفاوت است و باید مرزبندی های دقیقی بین این مقوله ها ایجاد شود اما آنچه که نشان دهنده سواد رسانه ای و تعریف آن می تواند باشد این مطلب است که سواد رسانه ای ریشه ای از علم ارتباطات است که هم نیازمند شناخت و هم هنر است و بطور کلی با توجه به پیچیده بودن مجموعه سواد رسانه ای باید این علم از کودکی یعنی زیربنای رشد افراد بصورت یک مهارت شکل بگیرد و به مرور این مساله با تجربه تکمیل شود بطور کلی می توان گفت که سواد رسانه ای تجزیه و تحلیل مسایل توامان با شناخت و مخلوط شدن آن با هنر و در نهایت رسیدن به یک بینش و نگرش و انتخاب درست است . از آنجا که هر فردی از کودکی در معرض هجوم اطلاعات رسانه ای قرار می گیرد باید تغییر نگرش در افراد پرورانده شود. وی معتقد است که سواد نوعی مهارت است به نحوی که در جامعه سنتی گذشته سواد یک مهارت و قابلیت خاص بود که کد گشایی شد و به شکل عادی در جامعه در آمد .
     سواد رسانه ای نیز در حال حاضر یک مهارت است که با توجه به رشد و تعالی فرهنگ و علم ارتباطات در کشور و هجوم رسانه ها به مردم باید به مرور رشد سواد رسانه ای نیز رخ دهد.
    با توجه به ضرورت رشد سواد رسانه ای در کشور به عقیده شما مجهز شدن سواد رسانه ای چه فوایدی را در بر خواهد داشت؟
    سواد رسانه ای یکی از مهارت های ارتباطی است که طی آن پردازش ها خود به خود صورت می گیرد و باعث کدگشایی از پیام های رسانه ای و ارتباط با دیگران می شود با تسلط به سواد رسانه ای اقشار مختلف می توانند بهتر به محتویات واقعی پیام ها دست یابند و با پیام های مناسب تری پاسخگوی پیام اولیه باشند و از آنجا که سواد رسانه ای آموزش و رشد معنایابی و معنا گذاریست توجه ویژه به این امر می تواند باعث رشد رشد جامعه شود.
    آیا سواد رسانه ای فقط نیازمند شناخت و هنر است؟
    سواد رسانه ای به طور کلی شامل 4 بعد اساسی است . بعد نخست همان شناخت است که از طریق آن می توان به محتوای پیام های اصلی دست یافت بعد دوم بعد احساسی است و از آنجا که گاهی بعد احساسی بر عقلی در افراد می چربد باید به بعد احساسی سواد رسانه ای نیز توجه کرد به عنوان مثال یک پزشک با اطلاع از عوارض دخانیات به استفاده می پردازد و دلیل آن تمایل احساسی و نه عقلانی به دخانیات است که به همین جهت باید به بعد احساسی و نگرش به احساس جامعه نیز توجه کرد و اما بعد سوم شناخت هنری است که خود به سه زیر شاخه بصری. شنوایی و لامسه تقسیم می شود که متاسفانه در بحث بصری که همان موسیقی و صداست در کشور پرداخته نمی شود زیرا موسیقی به طور کامل تبدیل به سلیقه شده و به دید هنری آن که تشخیص موسیقی مناسب و آشنایی با نت هاست پرداخته نمی شود این در شرایطی است که در سایر کشورها قدرت تشخیص موسیقی خوب و واقعی آموزش داده می شود. اما در بحث ارتباطات بصری در حال حاضر فعالیت هایی در دانشگاه ها صورت می گیرد که در پی آن تدریس واحد های درسی دانشگاهی تا حدودی وضعیت را مناسب تر می کند اما در نهایت در بعد چهارم یا بعد نهایی که همان بعد اخلاقی است بیانگر این مطلب است که تمامی رسانه ها و پیام های آن در بر گیرنده ارزش و فرهنگ آن جامعه است .فرد باید در موجهای رسانه ای مختلف قرار گیرد تا با نگرش درست تری بتواند خود را با جوامع وفق دهد به همین دلیل است که برای دستیابی به سواد رسانه ای در بدو امر باید ابزارهای سنجش رسانه ای با استانداردهای علمی تطبیق یابد.
    به عقیده شما وضعیت کشور ما در راستای دستیابی به سوادرسانه ای چگونه است و در بین کشورهای موفق در این عرصه ما در چه جایگاهی قرار داریم؟
    طی آخرین تحقیقات دو کشور کانادا و ژاپن از فعالان رشد و تعالی سوادرسانه ای هستند به نحوی که کانادا به دلیل نزدیکی به امریکا و استفاده از رسانه های آمریکایی در گذشته ترویج دهنده فرهنگ امریکایی در خود بود به همین دلیل برای جدایی از این شرایط شروع و به ترویج و تویع فرهنگ خود در کنار فرهنگ امریکایی شد تا افراد جامعه با نگرش صحیح تری فرهنگ خود را بپزیرند در این جوامع به افراد آموزش داده می شود تا این امر را درک کنند که یک پیام از کجا آمده و چه هدفی را در بر دارد در این صورت افراد خود وبا اختیار کامل خود حق انتخاب دارند و جوانانی هوشیار تر خواهند داشت اما متاسفانه در کشورما سواد رسانه ای بر اساس نیاز بسیار اندک است و حتی در حد نیاز نیست . در حال حاضر تعدادی متولی برای آموزش سواد رسانه ای وجود دارد اما آنقدر پیشرفتی در کشور دیده نمی شود و می توان گفت که کشور ما در عرصه سواد رسانه ای در نقطه صفر قرار دارد.
    به نظر شما نقش روابط عمومی ها در رشد و توسعه سواد رسانه ای می تواند چه میزان باشد؟
    از آنجا که رواط عمومی تاثیر فراوانی را در آگاهی بخشی به مردم جامعه دارد به نظر می رسد اگر فعالان این عرصه آگاهی بیشتری از سواد رسانه ای داشته باشند به عنوان سنسور جامعه می توانند نقش اساسی را در انتقال و ترویج پیام های صحیح به مردم داشته باشند و با استنباط صحیح نقاط ضعف و قدرت را شناسایی و نقش کلیدی را در رشد فرصت ها ایفا کنند.
    در چنین شرایطی به نظر میرسد با توجه به رتبه پایین کشورمان در راستای سواد رسانه ای اگر زیربناهای رشد این عنصر اساسی در علم ارتباطات و جامعه از کودکی در مراکز آموزشی و مدارس ساخته شود و قدرت تشخیص و انتخاب موقعیت ها به افراد داده شود و در هر نهاد سازمانی به آموزش سواد رسانه ای پرداخته شود به طور قطع کشورمان به کشوری پویا تر و خلاق تر مبدل خواهد شد.




    تاریخ : سه شنبه 92/2/31 | 9:32 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر
    با تصویب هیات اجرایی مرکزی انتخابات

    نحوه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد

    ایران > انتخابات- همشهری آنلاین:
    شیوه‌نامه تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هیات اجرایی مرکزی انتخابات تصویب شد.

    رییس هیات اجرایی مرکزی انتخابات پس از سومین جلسه این هیات گفت: در این جلسه شیوه‌نامه و دستورالعمل تبلیغات نامزدها که مربوط به موضوع محتوای برنامه‌های تهیه شده در صدا و سیما و امکانات دولتی برای نامزدهاست به تصویب رسید.

    وزیر کشور اضافه کرد: بخشی از این شیوه‌نامه مربوط به امکانات دولتی است که باید به شکل عادلانه و برابر در اختیار نامزدهای ریاست جمهوری قرار بگیرد که مفاد و بخشی از اصلاحات این شیوه‌نامه پس از بررسی در جلسه هیات اجرایی مرکزی انتخابات تصویب شد.

    به گزارش ایسنا، مصطفی محمد نجار افزود: در این جلسه همچنین شیوه‌نامه روش کار هیات اجرایی مرکزی انتخابات مطرح و پس از بررسی مقرر شد گفت‌وگوها در این باره در جلسات بعدی این هیات ادامه یابد.

    وی همچنین گفت: بر اساس تبصره 9 ماده 31 اصلاحیه قانون انتخابات وزیر کشور می‌تواند با اطلاع هیات اجرایی، هیات‌های بازرسی را در استان‌ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها تشکیل دهد و بازرسان ویژه را به سراسر کشور اعزام کند که گزارش این اقدامات نیز به اطلاع هیات اجرایی مرکزی انتخابات رسید و مقرر شد این هیات‌های بازرسی و بازرسان ویژه کارشان را آغاز کنند.

    وزیر کشور با بیان اینکه "در ابتدای جلسه هیات اجرایی مرکزی انتخابات گزارشی از فرآیند نام‌نویسی داوطلبان نامزدی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارائه شد"، افزود: همچنین در این جلسه وزارت کشور آمادگی کامل خود را برای برگزاری دیگر مراحل اجرایی انتخابات اعلام کرد و اعضای هیات اجرایی مرکزی انتخابات نیز از تلاش‌های وزارت کشور قدردانی کردند.

    رییس هیات اجرایی مرکزی انتخابات در ادامه، بر التزام داوطلبان نامزدی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و هوادارانشان به قانون تاکید کرد و به واحد مرکزی خبر گفت: کسانی که می‌خواهند نامزد ریاست جمهوری شوند باید بیش از همه به قانون ملتزم باشند.

    وی از داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری خواست پیش از زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی از هر کاری که شائبه تبلیغات دارد بپرهیزند و در زمان قانونی، به نحو احسن فعالیت تبلیغاتی کنند تا مردم بتوانند مقایسه و انتخاب کنند، بویژه آنکه تبلیغات برای ارتقای شور انتخاباتی لازم است.

    وزیر کشور با اشاره به اینکه "طبق قانون، اسامی داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری به شورای نگهبان ارسال شده و این شورا در حال بررسی صلاحیت آنان است"، یادآور شد: پنج روز فرصت بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری است و ممکن است مدت بررسی صلاحیت آنان پنج روز دیگر نیز تمدید شود.

    نجار اضافه کرد: پس از آنکه نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان را از شورای نگهبان دریافت کنیم، نتایج را برای آگاهی داوطلبان منتشر می‌کنیم و پس از این مرحله، تبلیغات نامزدها آغاز می‌شود.




    تاریخ : سه شنبه 92/2/31 | 9:30 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر
    اظهارات محمد هاشمی درباره تبلیغات هاشمی رفسنجانی

    آیا خاتمی و ناطق به نفع هاشمی تبلیغ می‌کنند؟؛ دفتر ناطق هم تکذیب کرد

    ایران > انتخابات- همشهری آنلاین:
    رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اطلاعی از تبلیغ آقایان خاتمی و ناطق به نفع آقای هاشمی ندارم گفت: برنامه‌های آقای هاشمی و نشست وی با خبرنگاران در موعد قانونی تبلیغات ارائه و انجام خواهد شد.

    مهر نوشت: محمد هاشمی درباره زمان اعلام برنامه‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری و نشست وی با خبرنگاران اظهار کرد: قاعدتاً اعلام برنامه‌ها و برگزاری نشست با خبرنگاران در برنامه‌های آقای هاشمی قرار دارد.

    وی افزود: قاعدتاً آقای هاشمی ملاحظات قانونی نظیر فرا نرسیدن زمان رسمی تبلیغات برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را مورد نظر دارد و احتمالاً در زمان قانونی نسبت به اعلام برنامه‌ها و برگزاری نشست با خبرنگاران اقدام خواهد کرد.

    برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است آقایان خاتمی و ناطق نوری با سفر به شهرستان‌ها و استان‌ها به نفع آقای هاشمی تبلیغات کنند تصریح کرد: من از تصمیم آقایان اطلاعی ندارم که قرار است سفری به نفع آقای هاشمی داشته باشند یا نه. ضمن اینکه منبع خبر را هم نمی‌دانم.

    وی در پاسخ به سوالی درباره انتخاب سایر مسئولان ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: دو مسئله در این خصوص وجود دارد اول اینکه رئیس ستاد انتخاب شده و از طرفی هم بسیاری از اعضای ستاد آقای روحانی نیز با ما همراه و افراد موجهی هستند.

    محمد هاشمی ادامه داد: باید با هماهنگی رئیس ستاد و سایر دوستان به تدریج مسئولان بخش‌های مختلف ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی انتخاب کرده و به رسانه‌ها اعلام کنیم.

    وی در پاسخ به این سوال که چرا آقای هاشمی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر نشد خاطرنشان کرد: قطعا وی در این خصوص ملاحظاتی داشته است البته اکثر کاندیداها پس از ثبت نام توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه می‌دادند اما باید دید که آقای هاشمی چه ملاحظاتی در نظر داشته که این اقدام را انجام نداده است.

    رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که چطور پس از تکذیب خبر انتخاب رئیس ستاد آیت الله هاشمی رفسنجانی که روز گذشته انجام شد، امروز همان خبر تایید شد گفت: روز گذشته افرادی از جمله آقای جهانگیری برای عهده دار شدن ریاست ستاد مطرح بودند که باید پس از هماهنگی با حاج آقا انتخاب نهایی صورت می‌گرفت. لذا پس از هماهنگی و انتخاب نهایی نام اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس ستاد اعلام شد.

    همچنین در پی انتشار خبری در برخی رسانه‌ها در مورد فعالیت تبلیغاتی ناطق نوری به نفع هاشمی رفسنجانی، دفتر ناطق نوری اعلام کرد این خبر کذب است.




    تاریخ : سه شنبه 92/2/31 | 9:28 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر


  • ویندوز سون | آنکولوژی | اخبار وب