• سیم پین
  • مهر 91 - سیاسی
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    شهید محمد ابراهیم همت

    للحق

    طرح نوشت : شروع دوباره، با طرحی از شهید می چسبد. چه خوب می گفت حسین قدیانی که گاهی طرحی از شهدا بزن. حال هوای خودت و وبسایت با هم عوض می شود. و راست می گفت!

    پانوشت : نه مویزی بودم که درگیر اجلاس باشم و نه غوره ای که اهل ناز! فقط چند روزی مسافرت بودم و چند روزی هم درگیر بعضی کارهای ییهویی … گرچه خیلی موضوع قابل بحثی هم نیافتم برای پرداخت. راستی شنیدم فائزه به طور خاموش به میهن بازگشته… همزمان حکم اختلاس کننده ها هم اعلام شد و ایضا هم زمان دلم برای اجرای حکم شاپسته زادگان تنگ تر!

    کاملا بی ربط : چه بی معرفت بود دریا! مردمانی را دیدم که در او غرق شدند و برایش جان دادند، اما او بی رحمانه جنازه شان را پس زد!




    تاریخ : پنج شنبه 91/7/20 | 4:21 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر
    تاریخ : چهارشنبه 91/7/19 | 10:57 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    ه گزارش «سی ان ان»، دادگاهی در برزیل حکم دستگیری رئیس گوگل در این کشور را روز دوشنبه صادر کرد.

    این دادگاه اعلام کرده که موتور جستجوی گوگل قوانین انتخاباتی برزیل را زمانی نقض کرده که حاضر به حذف یک نوار ویدئویی در سایت «یوتیوب» نشد و این در حالی است که محتوای این فیلم به گفته دادگاه، نسبت به کاندید سمت شهرداری شهری در غرب برزیل توهین آمیز است.

    این حکم جلب از جانب قاضی دادگاهی در ایالت «ماتو گروسو دو سول» واقع در جنوب غربی برزیل روز دوشنبه علیه «فابیو خوزه سیلوا کوئلو» رئیس گوگل در برزیل صادر شد و وی به امتناع از دستورات مقامات برزیلی مبنی بر حذف نوار ویدئویی درباره «آلساید برنال» که برای احراز سمت شهردار شهر «کامپو گراند» رقابت می‌کند، متهم شد.

    شرکت گوگل در بیانیه ای گفت مسئول محتوای آنچه در وب سایت‌هایش منتشر می‌شود نیست.

    چندی پیش نیز به دنبال انتشار نوار ویدئویی موهن به پیامبر اکرم (ص) در وب‌سایت «یوتیوب» موجی از خشونت‌ها و اعتراضات علیه گوگل به راه افتاد و جامعه بین الملل از گوگل خواستند تا هرچه سریعتر این فیلم را از یوتیوب حذف کند که گوگل به طور کامل حاضر به حذف این فیلم نشد و تنها دسترسی به این فیلم را در برخی کشورها مسدود کرد.
    منبع: خبرگزاری فارس




    تاریخ : یکشنبه 91/7/9 | 5:15 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

     


    فارس: فرمانده نیروی هوا فضای سپاه اظهار داشت: هواپیمای بدون سرنشین شاهد 129 می‌تواند در فاصله 1700تا 2هزار کیلومتری پایگاه خود به انجام مأموریت بپردازد.

    سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به عملیاتی شدن جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین سپاه به نام شاهد 129 گفت: این هواپیما می‌تواند بسیاری از نیازهای ما را با کمترین هزینه برآورده کند.
     
    وی در ادامه با بیان اینکه این هواپیما از قابلیت نصب بمب و موشک نیز برخوردار است تصریح کرد: شاهد 129 می‌تواند در فاصله 1700 تا 2هزارکیلومتری پایگاه خود به انجام مأموریت بپردازد.
     
    حاجی زاده تاکید کرد: عرصه پهپادی یکی از حوزه‌هایی است که می‌توان گفت ما در طول سال‌های پس از انقلاب به صورت کامل در آن تحریم بودیم.
     
    بنا براین گزارش این هواپیمای راهبردی قابلیت مداومت پردازی 24 ساعته، قادر به اجرای ماموریت‌های مراقبت، شناسایی و انحراف اهداف با بمب و موشک است.
     
    با بکارگیری این هواپیما جمهوری اسلامی ایران با کمترین هزینه، اشراف اطلاعاتی خود بر مناطق مرزی، کویر مرکزی، خلیج فارس و دریای عمان را گسترش داده و امنیت تروریست‌ها و قاچاقچیان را با تهدید جدی مواجه می‌سازد.
     
    این پرنده به گونه‌ای طراحی شده است که انواع تجهیزات بر روی آن قابل نصب بوده و در کنترل ترافیک جاده‌ای، مراقبت جنگلها و منابع طبیعی نیز می‌تواند مورد استفاده مؤثر قرار گیرد.
     
    بنابر این گزارش، این هواپیمای راهبردی از محصولات جدید، در شرایط تهدید و تحریم دشمنان علیه ملت ایران به شمار می‌رود.
     
    سردار حاجی‌زاده با اشاره به رصد شناورهای آمریکا در منطقه توسط هواپیماهای بدون سرنشین سپاه گفت: ما از هواپیماهای معمولی خود در این مأموریت‌ها استفاده می‌کنیم و این حق ماست که به رصد آنها در آب‌های منطقه خودمان بپردازیم.
     
    حاجی‌زاده همچنین با اشاره به توانمندی‌های جنگ الکترونیک نیروی هوا و فضای سپاه و نیز به زمین نشاندن هواپیمای بدون سرنشین فوق‌پیشرفته آمریکایی گفت: از آنجایی که این هواپیما یک هواپیمای جاسوسی بود در منابع اینترنتی تنها چند سطر اطلاعات محدود درباره آن وجود داشت و بر روی این هواپیما سنسورهایی نصب است که فقط ما و آمریکایی‌ها از آن مطقع‌ایم.
     
    وی خاطرنشان کرد: البته در گذشته نیز چنین مقابله‌هایی با هواپیمایی بدون سرنشین بیگانه داشته‌ایم و البته چندان رسانه‌ای نشده‌اند.
     
    فرمانده نیروی هوا فضا سپاه در پایان با بیان اینکه ما با کشورهای همسایه خود هیچ مشگلی نداشته و احساس خطر از آنها نمی‌کنیم اظهار داشت: اما پایگاه‌های آمریکا در کشورهای اطراف را خاک این کشور می‌دانیم و در روز نبرد تمامی آنها زیر برد موشک‌های ما خواهند بود.




    تاریخ : یکشنبه 91/7/9 | 5:5 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    مالک خلاق این فروشگاه تمام نمای ساختمانی که فروشگاه در آن قرار داشت را با چند هزار اورکت پوشاند
    یک ایده تبلیغاتی چقدر می‌تواند عجیب باشد،‌ در دنیای امروز شاید بسیاری تبلیغات دیگر جذابیت خاصی نداشته باشند اما نزدیک به یک قرن پیش، یک فروشنده لباس ایده‌ای را به‌کار برد که مشتریان زیادی را به فروشگاهش جذب کرد.


    SiteRooz.com

    تصویر زیر مربوط به یک فروشگاه اورکت در کپنهاگ دانمارک است که مالک آن در سال 1936 تصمیم گرفت با یک اقدام عجیب، بزرگترین تبلیغی که ممکن بود را برای فروشگاه خود انجام دهد.

    مالک خلاق این فروشگاه تمام نمای ساختمانی که فروشگاه در آن قرار داشت را با چند هزار اورکت پوشاند تا با این نما هیچ نیازی به تبلیغ اضافی نباشد و مشتریان با دیدن ساختمان به سمت این فروشگاه جلب شوند.


    به گزارش فارس،البته پلیس به علت ازدحامی که برای دیدن این فروشگاه عجیب شده بود به صاحب آن دستور داد تا لباس‌ها را از روی نمای ساختمان جمع کند اما جالب اینجاست که مالک فروشگاه توانست تمامی این لباسها را قبل از جمع آوری بفروشد.

    گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی




    تاریخ : یکشنبه 91/7/9 | 4:49 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    در فیلمی که دوربین های متروی سوئد گرفته اند نشان می دهد مردی که از شدت مستی نتوانسته بود تعال خود را حفظ کند و از بخت بد در حالت بیهوشی بر روی ریل مترو افتاد.در همین لحظه مرد سوئدی به جای نجات او ،سریعا خود را بالای سر او رسانده و بعد از خالی کردن جیب هایش و برداشتن تمام موجودیش،او را در همان حالت خطرناک رها کرده و از کنار مامور ایستگاه با خونسردی عبور کرده و او را در جریان این واقعه قرار نداده بود تا ماموران ایستگاه به کمک این فرد بشتابند.

    در نهایت بعد از مدتی قطار مترو از راه رسیده و از روی پاهای او عبور کرده و خوشبختانه این فرد فقط پاهای خود را از دست داده و هنوز زنده است.بگفته مسئول مترو ، اگر این فرد بی عاطفه به مامور خبر می داد دقیقا 6 دقیقه تا رسیدن مترو زمان بود و براحتی ماموران مترو می توانستند هم قطار مترو را نگه دارند و هم او را نجات دهند.

    با این حال این مرد 38 ساله آسیب دیده که نامش “جانی” بوده از مرگ نجات پیدا می کند ولی متاسفانه از آنجا که او صاحب یک خانواده پرجمعیت است و شغلش کارگری می باشد با از دست دادن پاهایش دیگر نمی تواند معاش خانواده خود را تامین کند.

    دیلی میل؛ پلیس استکهلم سوئد اعلام کرد که این فرد مضنون نقشی در افتادن و از دست دادن پاهای فرد قربانی ندارد و تنها جرم او دزدی می باشد ولی این بی عاطفگی او تاثیر بسیار بدی بر نگرش مردم کشورهای دیگر نسبت به مردم سوئد دارد و امید است دادگاه سوئد در رابطه با این فرد به شدت برخورد کند.

    منبع: شنیده ها

     آپلود سنتر

     

     

     




    تاریخ : یکشنبه 91/7/9 | 4:40 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر


  • ویندوز سون | آنکولوژی | اخبار وب