• سیم پین
  • اردیبهشت 93 - سیاسی
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    تیفوسی‌های معترض اهل ناپولی امشب حسابی از خجالت دولت ایتالیا درآمدند. آن هم وقتی ماتئو رنزی، نخست وزیر ایتالیا به همراه همسر خود در ورزشگاه المپیک رم شاهد دیدار فینال بود تماشاگران معترض ناپولی با سوت و فریادهای اعتراض خود مانع خوانده شدن سرود ملی ایتالیا شدند.

    به گزارش تابناک، پلیس ایتالیا باید فکرش را می‌کرد که وقتی یک پای فینال ناپولی باشد که از جنوب ایتالیا و از خواستگاه مافیای ایتالیا برای برگزاری فینال راهی رم شود، حوادث غیر مترقبه‌ای هم در خیابان‌های رم رخ بدهد. خیلی طول نکشید و ساعتی قبل از برگزاری فینال کار پلیس و سه تماشاگر عصبانی تیم ناپولی در خیابان منتهی به ورزشگاه المپیک رم به درگیری کشید و با شکلیک پلیس سه تن از تماشاگران این تیم مجروح شدند که وضعیت یکی از این سه تن وخیم است و از ناحیه قفسه سینه مجروح شده است.
    در خصوص علت درگیری پیش از این بازی هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست. بی‌بی‌سی به نقل از خبرگزاری AGI تماشاگران افراطی تیم آ.اس رم را عامل شروع درگیری خوانده و گازتادلااسپورت هم این موضوع را تایید کرده است. اما خبرگزاری آنسا حمله تماشاگران ناپولی به پلیس ایتالیا را عامل این درگیری خوانده است.
    خبرگزاری آنسا از مجروح شدن یک پلیس ایتالیایی هم در این درگیری‌ها خبر داده است و بنا بر گزارش پلیس در جریان این درگیری یک قبضه اسلحه کمری هم توسط پلیس کشف شده است.
    تیراندازی پیش از فینال کوپا ایتالیا منجر‌به زخمی شدن چهار تن شد
    اما رسیدن خبر این درگیری به تیفوسی‌های حاضر در ورزشگاه رم موجب شد تا محل برگزاری بازی فینال برای دقایقی یک جهنم واقعی را به خود ببیند. آن‌ها با روشن کردن آتش روی سکوها، خواندن شعارهای اعتراضی و پرتاب اشیا به داخل زمین مانع برگزاری بازی شدند. به این تریتب این بازی که به وقت محلی قرار بود راس ساعت 21:00 برگزار شود برای دقایق طولانی دچار اختلال شد. سرانجام صحبت‌ پلیس با لیدرهای اصلی باشگاه ناپولی منجر‌به آرام‌تر شدن جو ورزشگاه شد و با تاخیر 45 دقیقه‌ای بازی در ورزشگاه المپیک رم آغاز شد.
    دو تیم ناپولی و فیورنتینا برگزار کننده دیدار فینال جام حذفی ایتالیا هستند.
    ناپولی قهرمان جام حذفی شد
    قهرمانی ناپولی شاید آب سردی بود روی خشم و خروش هواداران خشمگین و عصبانی این تیم. بعد از 45 دقیقه تاخیر در برگزاری بازی سرانجام نتیجه نود دقیقه جدال درگیرانه و نفس‌گیر دو تیم فیورنتینا و ناپولی به برتری 3-1 آبی‌پوشان ناپولی برابر بنفش‌های فلورانس منجر شد تا در میان ترقه و نارنجک‌هایی که از سوی تیفوسی‌های ناپولی چمن المپیک رم را نشانه رفته بود جام قهرمانی بالای سر شاگردان رافا بنتیس برود.



    تاریخ : یکشنبه 93/2/14 | 9:15 صبح | نویسنده : لبیک سرخ | نظر


  • ویندوز سون | آنکولوژی | اخبار وب