• سیم پین
  • جنجال گلشیفته فرهانی - سیاسی
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    گفتند به خاطر مسائل سیاسی رفته، اجازه کار نداشته، فضایی برای پیشرفت و آزادی نداشته است.
    پنجشنبه 29 دی 1390 ساعت 09:10

    اینها همه بهانه‌هایی برای توجیه رفتن دختری بود که در سینمای ایران جایی برای خود باز کرده بود، نقش‌های موجه بازی می‌کرد و اسم و رسمی به هم زده بود. همین اسم و رسمش هم باعث شد تا رفتنش برای خیلی‌ها خبر مهمی باشد. فیلم اولش را که بی‌حجاب بازی کرد، گفتند عوامل فیلمسازی را مجبور کرده که داستان فیلم را تغییر دهند و صحنه‌های غیر اخلاقی در آن نباشد، اما در فیلم‌های بعدی نشان داد آنچنان که در داخل از اخلاقیات نیکش یاد می‌کردند، نیست و حاضر است با لباس خواب جلوی دوربین حاضر شود. دیگر داشت هالیوودی می‌شد آن هم در فیلم هایی که از لحاظ داستان و کارگردان سطحشان آب می‌رفت و بی‌کیفیت تر می‌شدند. تازه حرف‌های سیاسی دیگران را هم خوب بلغور می‌کرد. می‌خواست ادای رهبران سیاسی را هم در‌آورد، اما دخترک لوس، این بار تیر خلاص را زد، همان طور که پیش‌بینی‌اش دور از ذهن نبود. این بار نشان داد اگر نمی‌تواند در سینمای هالیوود بازیگر سرشناسی شود، اقلاً خوب می‌تواند ادای سوپر استار‌های لاقید امریکایی را درآورد. به این گونه شد که ته مانده آبرو و اعتبار از پیش‌مانده‌اش را هم با همه لباس‌هایش کند و به دور انداخت.
    خارج از بحث «از کوزه همان برون تراود که در اوست» جریان مسموم فرهنگی که طی چند سال اخیر به شدت سعی در ایجاد انحراف در اخلاقیات جامعه داشته‌اند، با پر و بال دادن به افرادی کم ظرفیت و نافهمی چون گلشیفته فرهانی، باعث شدند تا این افراد به ظاهر پله‌های ترقی را با سرعت غیر‌قابل باوری طی کنند و از آنها به عنوان مزدوران بی‌جیره و مواجب و بلندگو‌های خود کار استفاده کنند. جریان مخرب فرهنگی داخلی که بی‌تردید متأثر از ناتوی فرهنگی غرب نبوده است، در سایه بی‌توجهی یا کم توجهی مدیران بخش فرهنگی جامعه به یار‌گیری و تربیت نیرو پرداخته است و هر از چند گاهی دست به شعبده می‌زند و خرگوش احمقی را از در آن بیرون می‌کشد، اما از سوی دیگر نباید از داشته‌های خود غافل بمانیم. این ملت نشان داده‌اند که فرهنگ و هنرشان لنگ چند نفر تافته جدا بافته نیست، بلکه چشمه‌ای جوشان است و با رفتن و بریدن اشخاصی خود‌فروخته، چرخ هنر کشور توقفی نخواهد کرد.
    این در حالی است که در آخرین ساعات روز گذشته بهزاد فرهانی و همسرش انتشار این عکس را جعلی خواندند و منکر این شدند که فرزندشان دست به چنین اقدامی زده باشد. همچنین سایت فیگارو در آخرین ساعات عکس گلشیفته را از سایت خود حذف کرد. اما آیا خود گلشیفته نیز حاضر به تکذیب این ماجراست؟!

    منبع:روزنامه فرهنگی جوان انلاین




    تاریخ : یکشنبه 90/11/16 | 7:0 صبح | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

  • ویندوز سون | آنکولوژی | اخبار وب