• سیم پین
  • بهمن 91 - سیاسی
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    Congratulations in advance on the occasion of the thirtieth anniversary of the victory of Islamic Revolution (22 Feb) several SMs have prepared for this occasion.

    NET Mobile Aria

    For more, see SMS 22 Bahman.

    Happy thirtieth anniversary of the Islamic Revolution

    ----------------------------

    From our revolutionary movement Ashura - Imam Khomeini (RA)

    ----------------------------

    All with Imam Khomeini and Imam for all nations to God. Fajr and Happy Persian date Bahman 22

    ----------------------------

    SMS 22 Bahman - Happy Persian date Bahman 22

    ----------------------------


    The books I remember those years of school we had hoped Imam, saying: Sir, you"ve been great, and your hope are happy?

    ----------------------------

    Persian date Bahman 22 -22 Persian month Bahman SMS SMS

    ----------------------------

    Red blood spring in the Persian month Bahman was green, it was thought that along the rain. On the cliffs by the blood boiling zeal, and unity call song comes from nearby springs. And Fajr comes in the Persian month Bahman was open season on Phndsht believe, the Fellowship is empty. Fajr Everyone Happy

    ----------------------------

    The 22 February - Content for Persian date Bahman 22

    ----------------------------


    Awake the dawn of the day, the alien character"s house is broken. Each plot and plan to kill the enemies of God"s grace on the water today. Happy Persian date Bahman 22 anniversary of the Islamic revolution.

    ----------------------------

    -22 bahman sms sms 22 بهمن

    ----------------------------

    What a beautiful news of the coming of spring after a long, dark winter? What evangelical gospel sweeter than the sun on a cold dark night? What message than the message of good clear water for thirst and dry lips? What superior sound gospel "Ja’ Haq" and "Z·hq Albatl"? I swear to evening wear! The day will shine and spring are the best days on the Scriptures and the long dark night, October will end. Mubarak arrives Fajr Islamic Revolution

    ----------------------------


    The swift movement of the Spirit of God, from the hand of evildoers short. With empty hands and it"s all win around La la Ella Billah strengths. The Iranian Fajr always proud and honored Happy.
    ----------------------------

    Avini martyr Imam (RA) taught us to "expect a fight" and this was his biggest message: Allhm Jl Faraj Lvlyk
    ----------------------------

    SMS occasion of 22 Bahman - SMS Islamic Revolution

    ----------------------------

    Martyr Avini: human, so it does not prophets, and so much ignorance remains Imam also be found. . . Spirit of Joy century iconoclast Imam Ruhollah "Salavat"

    ----------------------------

    Message on the occasion of 22 Bahman - SMS revolution

    ----------------------------



    Dynamic and dignified, Shhvar go, master on the path going up. In the garden, happy, long and green, every new day more, go full time. Weapon our knowledge, we are the right partner, of the Ya-rich are going.




    تاریخ : پنج شنبه 91/11/19 | 6:49 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی (22 بهمن)  تعدادی اس ام اس به همین مناسبت آماده کرده ایم.

    آریا موبایل دات نت

    برای مشاهده اس ام اس های 22 بهمن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

    سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد

    ----------------------------

    انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشوراست -امام خمینی (ره)

    ----------------------------

    همه برای امام بودند و امام برای همه و امت همراه امام برای خدا . دهه فجر  و 22 بهمن مبارک

    ----------------------------

    اس ام اس 22 بهمن - 22 بهمن مبارک باد

    ----------------------------


    از کتاب های درسی آن سال ها یادم هست امام امیدش به ما دبستانی ها بود ، می گویم : آقا ، حالا بزرگ شده ایم ، از امیدتان راضی هستید ؟

    ----------------------------

    پیامک 22 بهمن-22بهمن اس ام اس

    ----------------------------

    از خون سرخ بهمن سرسبز شد بهاران , اندیشه باور شد در امتداد باران . بر صخره های همّت جوشیده خون غیرت , بانگ سرود و وحدت آید ز چشمه ساران . و الفجر بهمن آمد فصل شکفتن آمد , بر پهندشت باور، خالی است جای یاران . دهه فجر بر همگان مبارک

    ----------------------------

    جمله 22 بهمن-مطلب برای 22 بهمن

    ----------------------------


    برخیز که فجر انقلاب است امروز , بیگانه صفت خانه خراب است امروز . هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد , از لطف خدا نقش بر آب است امروز . 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلام مبارک باد .

    ----------------------------

    sms 22 بهمن-22 bahman sms

    ----------------------------

    چه مژده ای زیباتر از آمدن بهار در پی یک زمستان تار و طولانی؟! چه بشارتی شیرین تر از بشارت خورشید در پی یک شب سرد و تاریک؟! چه پیامی نیک تر از پیام زلال آب برای لبانی تشنه و خشکیده؟! چه نوایی برتر از بشارت «جاء الحق» و «زهق الباطل»؟! قسم به شب پوشیده! که روز خواهد درخشید و بهاری ترین روز هستی ، بر صحیفه‏ی شب تار و طولانی ، مُهر پایان خواهد زد . فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک

    ----------------------------


    از نهضت قاطعانه روح الله , شد دست ستمگران ز ایران کوتاه . با دست تهی و این همه پیروزی , لا حول و لا قوت الا بالله . دهه فجر بر ایرانیان همیشه سربلند و سرافراز مبارک باد .
    ----------------------------

    شهید آوینی : امام (ره) به ما آموخت که "انتظار در مبارزه است" و این بزرگ ترین پیام او بود : اللهم عجل لولیک الفرج
    ----------------------------

    اس ام اس به مناسبت 22 بهمن-اس ام اس انقلاب اسلامی

    ----------------------------

    شهید آوینی : بشر امروز ، قدر انبیاء را نمی شناسد و تا این جهل باقیست قدر امام (ره) را نیز در نخواهد یافت . . . شادی روح بت شکن بزرگ قرن ، امام روح الله "صلوات"

    ----------------------------

    پیامک به مناسبت 22 بهمن-پیامک انقلابی

    ----------------------------



    پویا و باوقار ، شهوار می رویم , استاده بر مسیر ، بیدار می رویم . در باغ انقلاب ، شاد و بلند و سبز , هر روز تازه تر، پر بار می رویم . دانش سلاح ما ، حق است یار ما , از ذکر یاحسین , سرشار می رویم




    تاریخ : پنج شنبه 91/11/19 | 6:46 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    یوم الله 22 بهمن

    مقدّمه

    روز 22 بهمن 57 نیز روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی; یعنی، استقلال و آزادی بود.

    این مسلم است که هر ملتی تا از وابستگی ها نجات پیدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود، نمی تواند نبوغ و استعداد خود را آشکار سازد و در راه «الله » که راه مبارزه با هر گونه شرک و ظلم و بیدادگری است، گام نهد.

    یادآوری 22 بهمن

    یادآوری یوم الله 22 بهمن; یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.» یادآوری 22 بهمن; یعنی، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده ترین سلاح معنوی; یعنی، ایمان، پیروزی آفرید.

    روزی که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به «حبل الله » رژیم ستمشاهی دوهزار و پانصد ساله طاغوتیان به زباله دانی تاریخ سپرده شد و ثابت کرد آوای «الله اکبر» از رگبار «مسلسل » قوی تر و نیرومندتر است.

    22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت گرچه دست از سلاح تهی باشد. و وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروی هماهنگ مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می کنند، بی اثر است.

    تداوم 22 بهمن

    تداوم پیروزی ها، حاصل تداوم رمزهای پیروزی است. زیرا هرگز خداوند متعال نعمتی را که به قومی عطا فرمود، از آن ها باز پس نمی گیرد، مگر آن ها خود از نگهداری آن دست بر دارند.

    «... ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم...» ; 

    «خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی دهد، مگر آن که آنان آنچه را در خودشان است، تغییر دهند.»

    «ان الله لم یک مغیرا نعمة انعمها علی قوم حتی یغیروا ما بانفسهم ...» ; 

    «خداوند هیچ نعمتی را که به گروهی داده، تغییر نمی دهد، جز آن که آن ها خودشان را تغییر دهند.»

    پیروزی شکوهمند 22 بهمن 57، حاصل عوامل بسیاری است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

    1- ایمان به خداوند متعال

    2- رهبری روحانی متقی و فقیه آگاه; امام خمینی رحمه الله

    3- اتحاد و همبستگی همه، اقشار ملت.

    4- استقامت و پایداری در راه خدا، تحمل مشکلات و ... بر هیچ کس پوشیده نیست که جمع شدن این عوامل در ملتی موجب نزول تاییدات غیبی الهی گردیده و پیروزی آن ها بر دشمنان حتمی می شود.

    خداوند متعال می فرماید:

    «ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکة الا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنة التی کنتم توعدون » ; 

    «به یقین کسانی که گفتند: پروردگار ما خداوند یگانه است، سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می شوند که! نترسید و غمگین مباشید و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است.»

    امام امت در وصیت نامه سیاسی الهی خود چنین نوشتند: «این انقلاب بزرگ که دست جهان خواران و ستمگران را از ایران بزرگ کوتاه کرد، با تاییدات غیبی الهی پیروز گردید ... بی تردید رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است و رمز پیروزی را ملت می داند و نسل های آینده در تاریخ خواهند خواند که دو رکن اصلی آن انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه  » می باشد.

    مقام معظم رهبری، حضرت آیة الله العظمی خامنه ای، دامت برکاته در این باره چنین فرمودند: «اولا، روز 22 بهمن سال 1357 یک روز بریده از قبل نبود، آنچه در آن روز اتفاق افتاد محصولی بود از تلاش همه جانبه ای که در طول سال های متمادی قبل از آن انجام گرفته بود و این تلاش از سوی همه قشرهای این کشور بود.

    ثانیا، آن چیزی که قشرهای کشور ما را به هم مربوط می کرد برای این مبارزه، ایمان اسلامی بود و لذا مبارزه در طول سال های پیش از 22 بهمن 57 در مسجدها و حسینیه ها و مجالس سخنرانی و در حوزه علمیه قم و بعضی دیگر از حوزه ها جلوه مخصوصی داشت، این ها در حقیقت کانون های اصلی مبارزه بود.

    ثالثا، این مبارزه حول یک محور رهبری مشخص و قاطعی جریان داشت که در طول دوران تاریخ ما از بعد از اسلام تا این روزگار، ملت ما چنین رهبری به خود ندیده بود.

    رابعا، مردم بر اثر آن ایمان و آن رهبری بر اثر آنچه شنیده بودند و معتقد شده بودند در صحنه مبارزه از همه امکاناتشان برای پیروزی بر دشمن استفاده کردند ... کسانی که در مبارزه بودند، حاضر بودند برای خود سختی و ناراحتی را قبول کنند و نیروی خود را صرف مبارزه کنند» .

    تا زمانی که ملت ایران همچون 22 بهمن 57، از خودخواهی ها و خودمحوری ها فاصله گرفته، دست در دست هم با همدلی و اتحاد در سایه ایمان و توکل به خداوند متعال به رهبری مقام معظم رهبری که برترین و بهترین شاگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی و مجری فرامین الهی امام امت می باشد، در راه به ثمر رساندن مقصد الهی انقلاب قدم بردارند و در این راه استقامت نموده، در مقابل دشمنان اسلام و ایران تا پای جان بایستند، و فریب نیرنگ های رنگارنگ آن ها را نخورده، مجذوب فرهنگ مبتذل آن ها نگردند، نعمت پیروزی انقلاب اسلامی پابرجا و مستدام خواهد بود و تمام توطئه ها و نقشه های شوم آن ها بر ضد جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران، نقش برآب می شود و حاصلی جز رنج و زبونی خودشان در پی نخواهد داشت و هر روز عزت و سرفرازی و بالندگی ایران اسلامی بیشتر آشکار خواهد شد.

    اتحاد و همبستگی

    همان گونه که بیان شد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عوامل زیادی داشت، سخن گفتن پیرامون همه آن ها مجالی دیگر می طلبد. ما در این جا فقط به یکی از مهمترین آن ها اشاره می کنیم. و آن اتحاد و همبستگی همه اقشار ملت برای انجام مقصد الهی و مقدس انقلاب; یعنی، از بین بردن طاغوت و تشکیل حکومت اسلامی برای تحقق حق و عدالت در جامعه بود.

    هیچ کس تردید ندارد که اتحاد و همدلی معجزه می آفریند و بزرگترین موانع راه ترقی و پیشرفت را از سر راه بر می دارد. و قوی ترین دشمنان را نابود می سازد.

    مورچگان را چو بود اتحاد

    شیر ژیان را بدرانند پوست

    خداوند متعال می فرماید:

    «و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» ; 

    «به ریسمان الهی چنگ بزنید و هرگز از یکدیگر جدا نشوید و تفرقه نداشته باشید.»

    «و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم » ;

    «اختلاف و کشمکش نکنید که سست می شوید و دولتتان از بین می رود.»

    امیرالمؤمنین علیه السلام می فرماید:

    «و الزموا السواد الاعظم فان ید الله مع الجماعة و ایاکم و الفرقة! فان الشاذ من الناس للشیطان کما ان الشاذ من الغنم للذئب ...; 

    همگام با توده عظیم مردم (که پیرو سلطان عادل) هستند، باشید، زیرا دست (عنایت و کمک) خداوند با جماعت است و از جدائی و مخالفت بر حذر باشید. زیرا جدا شدن از جماعت (حق) طعمه شیطان شدن است چنانکه گوسفندی که از گله جدا شود، خوراک گرگ خواهد شد.»

    و این اتحاد وقتی ثمربخش است که با همدلی همراه باشد.

    امیرالمؤمنین علیه السلام می فرماید:

    «انه لا غناء فی کثرة عددکم مع قلة اجتماع قلوبکم ...; 

    در زیادی تعداد شما بی نیازی نیست [و این زیادی تعداد ثمربخش نخواهد بود] در صورتی که اجتماع دل های شما اندک باشد.» بدین جهت امام امت قدس سره و رهبر معظم انقلاب همواره مردم را به وحدت کلمه دعوت کرده اند و آن ها را از تفرقه و جدایی برحذر داشتند.

    اما سنت و روش فرعون ها و طاغوت ها در طول تاریخ این است که مردم را به دسته های مختلف تقسیم می کنند و بین آن ها اختلاف می اندازند و آن ها را به استضعاف می کشانند تا قدرت قیام و ایستادن در مقابل آن ها را نداشته باشند و آن ها بتوانند سلطه ظالمانه خود را بر مردم حفظ کنند.

    خداوند متعال می فرماید:

    «ان فرعون علا فی الارض و جعل اهلها شیعا یستضعف طائفة منهم ...» ; 

    «فرعون در زمین برتری جویی کرد و اهل آن را به گروه های مختلفی تقسیم نمود، گروهی را به ضعف و ناتوانی می کشاند ... .»

    فرعون برای استحکام بخشیدن به سلطه اش چند اقدام کرد، که مهم ترین آن، این بود که مردم مصر را دو دسته کرد: به دسته اول; یعنی، قبطیان که بومیان و درباریان فرعون بودند، تمام وسایل رفاهی و کاخ ها و ثروت ها را می داد.

    ولی دسته دوم که «سبطیان » یعنی، مهاجران بنی اسرائیل بودند و آن ها را به صورت بردگان و کنیزان خود درآورده بودند، فقر و محرومیت سراسر وجودشان را فرا گرفته بود و سخت ترین کارها بر دوش این ها بود.

    باید توجه داشت که این سنت وحشتناک، مخصوص فرعون در زمان حضرت موسی علیه السلام نبود، بلکه همه طاغوتیان از این روش و تز «تفرقه بینداز و حکومت کن » سالیان درازی بر توده های مردم حکومت کرده اند.

    از امام زین العابدین علیه السلام چنین نقل شده است که فرمود:

    «و الذی بعث محمدا بالحق بشیرا و نذیرا، ان الابرار منا اهل البیت و شیعتهم بمنزلة موسی و شیعته، و ان عدونا و اشیاعهم بمنزلة فرعون و اشیاعه; 

    سوگند به آن کسی که حضرت محمد صلی الله علیه و آله را به حق بشیر و نذیر مبعوث گردانید، ابرار و خوبان از ما اهل بیت و شیعیانشان به منزله موسی و شیعه او می باشند و دشمنان ما و پیروان آن ها به منزله فرعون و پیروان او می باشند.» پس باید بیدار بود تا دوباره دشمنان سیلی خورده اسلام با استفاده از این روش بین مردم ایران اختلاف ایجاد نکنند و راه نفوذ و سلطه آن ها باز نشود.




    تاریخ : پنج شنبه 91/11/19 | 6:44 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    Yom"s Persian date Bahman 22

    Introduction

    Persian date Bahman 57 days 22 days to save the nation from the clutches Taghvtyan time, day of the great blessing of God, namely, independence and freedom.

    It is obvious that every nation has not been saved from the clutches of slavery and exploitation dependency is not released, can not reveal his talent and the way of "Allah" and the fight against all forms of idolatry and injustice and oppression, the does step.

    Note Persian date Bahman 22

    Yom remembering Allah Persian date Bahman 22, namely, the reminders of the heroism and sacrifice and martyrdom and led the nation together and spontaneously and province following the blood sacrifice proved that "victory of blood over sword and right is wrong." Remind Persian date Bahman 22 namely, the reminders manifestation of God on earth, the day"s most winning spiritual weapons, namely, faith, victory created.

    Once the word was unanimity and unity in the Etesami to "Hbl Allah" two thousand and five hundred years Taghvtyan Stmshahy diet was given to the dustbin of history proved Cry "Allah Akbar" The Storm "gun" is stronger and stronger. .

    22 Bahman, who taught us to fight the enemies of Islam, had to rely only on God, even though the weapon is empty. And dependence on the West and East, however, are equipped with modern weapons, against Coordination Force folks who believe they are fighting with weapons, inert.

    Continuity Persian date Bahman 22

    Continued success, the result is a triumph of persistence code. God never gave a blessing to the community, he said, it will not be returned, unless they have their hands on maintenance.

    "... Allah La Yghyr We Banfs·hm Bqvm even Yghyrva us ... ";

    "God is the destiny of any nation (nation) will not change, unless they themselves what has to change."

    "The blessing of God lays a Mghyra Anmha Ali tribe even our Yghyrva Banfs·hm ...";

    "God is not a gift given to a group, will not change, but to change it themselves."

    Victory Persian date Bahman 22 57, which is the result of many factors, the most important are:

    1 - Faith in God

    2 - The spiritual leader of pious and knowledgeable leader, Imam Khomeini"s cruel

    3 - The unity and solidarity of all classes of people.

    4 - Durability and consistency in the way of Allah, bearing problems ... No doubt that the accumulation of these elements in the nation has declined and its victory over the enemies of God"s invisible authentication is mandatory.

    Allah the Exalted says:

    "It"s infrastructure Qalva Alzyn Astqamva Ttnzl Al Almlaykh Ella Tkhafva Sm and La Thznva and penile Baljnh Abshrva Kntm Tvdvn";

    "Verily, those who say: Our Lord is God, the steadfast, the angels descend on them are! Do not be afraid and sad tidings Mbashyd and the Heavenly Wind over you that you have been promised. "

    Imam Elahi in his political testament wrote: "The great revolution in the world of the Big Eaters and Tyrants short, the victory was confirmed by the invisible God ... Undoubtedly the key to survival of the Islamic Revolution"s victory, and passwords encrypted victory as the nation and future generations will read the history of the two great pillars of the Islamic state and society, the nation and the destination of divine motivation throughout the country with the unity of the word for the motivation,   "Is.

    Supreme Leader Ayatollah Khamenei, the opposition Brkath about this said: "Firstly, on 22 February 1357, a day before the cut was not what happened on that day was the product of a collaborative effort during the It took many years before, and the efforts by all segments of this country.

    Secondly, what segments of our country to be linked to the struggle, the Islamic faith, and the struggle over the years before 57 Bahman 22 mosques and religious site and lecture halls and some of the Qom Seminary Areas of special effects, but these are the main focus of the struggle.

    Thirdly, the campaign centered around a clear and decisive leadership during the course of the history of Islam to the world, our nation had never seen such a lead.

    Fourthly, the leader of the faith and of what he had heard, and in the struggle for victory over the enemy took advantage of all the possibilities ... Fight those who were willing to spend their hard and uncomfortable to accept and force a fight. "

    When the Iranian people as Persian date Bahman 22 to 57, taken away from selfishness and self-centered, hand in hand with compassion and unity in light of faith and trust God to lead the best of the best student of the founder of the Islamic Republic"s Supreme Leader and Executive Imam is the divine commandments, and walk in the way of fulfilling the divine purpose to persevere in this way, the enemies of Islam and stand up John"s, deception, trickery, and it"s not colorful, vulgar culture that fascinated not, and continued to be in place favors the Islamic Revolution and all its evil plots and plans against Iran and the people of Iran, and be dashed in their own language (s) will not only bear the pain every day and dignity and Sarfaraz and development of Islamic Iran will be more apparent.

    Solidarity

    As mentioned the glorious Islamic Revolution in Iran, many factors had an opportunity to talk about all the other demands. Here we will mention only one of them. And the unity and solidarity of the nation to target all segments of the divine and sacred, ie, removing the Shah and the Islamic government to realize the truth and justice in the society.

    Nobody doubts that the miracle of unity and empathy creates the biggest obstacles to progress, and progress is on the way. Most robust and destroy enemies.

    It was like ants Union

    A ferocious lion skin Bdrannd

    Allah the Exalted says:

    "And God Bhbl Atsmva Jmya and La Tfrqva";

    "Please hold the line and never separated from God and do not be divided."

    "And La Tnazva Ftfshlva and Tzhb Ryhkm";

    "Discord and conflict and you do not loose your government is destroyed."

    Imam Ali says:

    "And you Alzmva Alsvad Azam"s van and Ayakm Aljmah criteria and Alfrqh! I Alshaz van Alnas Alshaz Llshytan its coma ... I Alghnm Llzyb;

    Along with the great mass of the people (the followers of Sultan Adil), they have since lost (grant aid) and the separation of God congregation and refused to be discouraged. Because apart from the crowd (right) is separated from the herds of sheep as bait is evil, the wolf will eat. "

    This alliance is effective when combined with empathy.

    Imam Ali says:

    "La Henin Ghna’ Ddkm However, lack of social diversity Qlvbkm fi ...

    No you do not need a large number [of this large number would not be productive in society if your heart is weak. "This trip to Jerusalem Imam and the Supreme Leader have always been invited to unanimity, and it Beware of disunity and division, respectively.

    اما سنت و روش فرعون ها و طاغوت ها در طول تاریخ این است که مردم را به دسته های مختلف تقسیم می کنند و بین آن ها اختلاف می اندازند و آن ها را به استضعاف می کشانند تا قدرت قیام و ایستادن در مقابل آن ها را نداشته They could be the people to maintain their oppressive rule.

    Allah the Exalted says:

    "The Pharaoh Ala corruption on forging Ahlha Ystzf Tayfh Mnhm Shya ...";

    "Pharaoh"s dominance of the land and its people can be divided into several groups, some weakness leads to ... . "

    Several measures to strengthen its domination of Pharaoh, which the most important was that the Egyptians had two categories: the first category, ie, Copts were the native Pharaoh"s court, all the wealth and comforts and palaces most.

    But the second batch of the "tribal", ie, the Israelites were immigrants as slaves and slave girls dominating it had engulfed the entire sessions of poverty and deprivation, and this was the most difficult things in the shower.

    It should be noted that this terrible tradition, only the Pharaoh at the time of Prophet Moses (pbuh), but all of these methods Taghvtyan theme of "divide and rule" has long been the rule over the masses.

    It is narrated from Imam Zain al (pbuh) said:

    "And Alzy Baath Mhmda Balhq Bshyra and Nzyra, Ann Abrar Mina from Elbit and Shythm Bmnzlh Shyth Moses, and Pharaoh and Ashyah Dvna and Ashyahm Bmnzlh;

    Who swears that Prophet Muhammad PBUH and the prophet hath right unto Bashir and Nazir, Abrar and our Blessed inmate Shyyanshan him as Shiites are our enemies and the followers of Moses and the Pharaoh and his followers as He can. "So wake up again slapped the enemies of Islam are using this method to create a difference between the Iranian people and the way they influence and domination, it is not opened.




    تاریخ : پنج شنبه 91/11/19 | 6:43 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    ***********شعر 22 بهمن**********

    شعر 22 بهمن

    فجر انقلاب


    برخیز، که فجر انقلاب است امروز
    بیگانه صفت، خانه خراب است امروز
    هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد
    از لطف خدا، نقش بر آب است امروز
    فجر است و سپیده حلقه بر در زده است
    روز آمده، تاج لاله بر سر زده است
    با آمدن امام در کشور ما
    خورشید حقیقت از افق سرزده است
    «والفجر» که سوگند خدای ازلی است
    روشنگر حقی است که با «آل‌علی» است
    این سوره به گفته امام صادق
    مشهور به سوره «حسین‌بن‌علی» است
    شب رفت و سرود فجر، آهنگین است
    از خون شهید، فجر ما رنگین است
    این ملت قهرمان و آگاه و رشید
    ثابت قدم است و قاطع و سنگین است
    شب طی شد و روز روشن از راه رسید
    خورشید امید شرق، از غرب دمید
    عیسای زمان، راز زمین، «روح خدا»
    در کالبد مرده، دمی تازه دمید
    این نهضت حق، که خلق ما برپا کرد
    نه شرقی‌و غربی است، نه سرخ است و نه زرد
    در وسعت و عمق و شور و یک‌پارچگی
    زیباتر از این نمی‌توان پیدا کرد
    جان‌های جهانیان به لب آمده است
    جان در پی حق، داوطلب آمده است
    جمهوری اسلامی ما در این قرن
    فجری است که در ظلمت شب آمده است
    بر ملت تازه رَسته از دام و کمند
    آن بردگی گذشته، یارب مپسند
    این در که به‌روی ما گشودی از مهر
    بار دگر از قهر، خدایا تو مبند

     

    ***********شعر 22 بهمن**********

    شعر 22 بهمن

    فجر بیداری

    رسید موسم بهمن بهار باز آمد
    جلال محفل ما، یار دل نواز آمد
    به پاست خیمه آلاله‏های صحرایی
    «و ان یکاد» بخوان موسم نیاز آمد
    درون هر ورق سبز بنگری، بینی
    جمال یوسف مصری در این تراز آمد
    چراغ لاله فروزان شد از دم عیسی
    شمیم یاد عزیزانِ پاکباز آمد
    زمان، زمان طلوع است و فجر بیداری
    کنون که جلوه خورشید برفراز آمد

     

    ***********شعر 22 بهمن**********

    شعر 22 بهمن

    بیسـت و دوی بهمــــــن(2)                    روز از خود گذشتــــــن

    روز  آزادی   مـــــــــــــــا                          روز نجـــــات میــــــهن

    روز پـــیـــــــروزی مــــــا                          روز شکست دشــــــمن

    بیســــــت و دوی بهمــــــن                     بیســت و دوی بهمــــــن

    به پیش ای رهروان راه الله                      رسیده مژده پیروزی ما

    زریشه برکنیم بنیاد دشمـــن                  به یاری خداوند توانـــــا

    الله یــــــــاور ماســـــــــــت                       خمینی رهبر مـــــــاست

    الله یـــــــــاور ماســــــــــت                       خمینی رهبر مـــــــاست

    ای دشمـــــــن سـتـــمـــــگر                     ای ظالـــــمــــان کافـــــر

    خون شمـــــــا می ریزیــــم                       مـــــــــــا ملــــــت دلاور

    خون شمـــــــا می ریزیــــم                       مـــــــــــا ملــــــت دلاور

    الله یـــــــــاور ماســــــــــت                        خمینی رهبر مــــــــاست

    الله یـــــــــاور ماســــــــــت                        خمینی رهبر مــــــــاست

    بیســت و دوی بهمـــــن(2)                       روز از خود گذشـــــــتن

    روز  آزادی    مــــــــــــــا                             روز نــــجات میهـــــــن

    روز پـــیـروزی مــــــــــــا                         روز شکست دشمـــــــن

    بیســـــت و دوی بهمـــــــن                        بیست و دوی بهمـــــــن

    کتــــــاب ما قــــــرآن است                         مکتب ما اسلام اســـــت

    کتــــــاب ما قــــــرآن است                         مکتب ما اسلام اســـــت

    همـــــرزمان همـــــرزمان                           ای امـــــت مسلمـــــــان

    همـــــرزمان همـــــرزمان                           ای الـــگوی دلیـــــــران

    بر دشمـــــنان بتـــــازیـــــد                         ای پاســــداران قـــــرآن

    الله یـــــــــــاور مــــــــاست                          خمینی رهبر مـــــــاست

     

    ***********شعر 22 بهمن**********

    عکس هایی از 22 بهمن

    در رابطه با شعر 22 بهمن

    ***********شعر 22 بهمن**********

     

    شعر 22 بهمن,اشعار 22 بهمن, شعر 22بهمن

     

    عکس هایی از 22 بهمن

    ***********شعر 22 بهمن**********


    شعر 22 بهمن,اشعار 22 بهمن, شعر 22بهمن

     

    عکس هایی از 22 بهمن

    ***********شعر 22 بهمن**********


    شعر 22 بهمن,اشعار 22 بهمن, شعر 22بهمن

     

    عکس هایی از 22 بهمن

    ***********شعر 22 بهمن**********


    شعر 22 بهمن,اشعار 22 بهمن, شعر 22بهمن

     

    عکس هایی از 22 بهمن

    ***********شعر 22 بهمن**********


    شعر 22 بهمن,اشعار 22 بهمن, شعر 22بهمن

     

    عکس هایی از 22 بهمن

    ***********شعر 22 بهمن**********


    شعر 22 بهمن,اشعار 22 بهمن, شعر 22بهمن




    تاریخ : پنج شنبه 91/11/19 | 6:41 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر
    به گزارش بولتن نیوز به نقل از رجا، یک وبلاگ نویس مازندرانی در وبلاگ خود نوشت: حدود دوماه پیش بود که استخوان‌های مطهر موذن شهید شهرمان حسن درستی را به بابل آوردند. به گمانم اولین بار جواد بیژنی بود که خبر داد پیکر شهید را با ماشین حمل مرغ! آورده‌اند. آن موقع سرگرم قیل و قال‌های دیگری بودم و قضیه را پیگیری نکردم. 
     
    این بار وقتی شنیدم حسین آقای منصف در سخنرانی‌هایش به این مسئله اعتراض کرده و این اعتراضش مورد تکذیب بعضی مسئولان امر قرار گرفته مصمم شدم ساده از کنار این ماجرا نگذرم. 
     
     
    حسین احمدنژاد نیز این تصاویر را در «دو چشم وقف...» قرار داده است که جای تشکر دارد. 
     
    شنیدم یکی از مسئولان عزیز در توجیه این اقدام گفته است: به خاطر صرفه جویی در هزینه‌ها این شهید را با ماشین حمل مرغ منتقل کرده‌اند! 
     
    کیست که نداند پارکینگ برخی ادارات و نهاد‌ها مملو از آمبولانس‌های شیک و بلا استفاده است؟ 
     
    کیست که نداند حضرات برای چشم و ابروی اداراتشان چه هزینه‌ها که نمی‌کنند اما نوبت شهدا که می‌شود... 
     
    کیست که نداند خدا برای مقام شهید چه‌ها نگفته است و... 
     
     
    این عکس‌ها روضه نمی‌خواهد. اشک نمی‌خواهد. داد نمی‌خواهد. این تصاویر را برای آن نگذاشته‌ام که مسئولی برکنار شود و مدیری عذرخواهی کند. 
     
    این سند را داشته باشید تا فراموش نکنید که اگر خودمان برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت آستین‌هایمان را بالا نزنیم امیدی به نهادهای نفت خور و هزینه تراش و... نخواهد بود.



    تاریخ : پنج شنبه 91/11/19 | 6:36 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    دوستان عزیز سلام

    مجموعه ای از تصاویر ویژه دهه فجر را که برگزفته شده از پایگاههای اینترنتی همچون تبیان و … برای شما عزیزان فراهم آورده ایم …

     






















    fajr_nasr19.ir (9)






    تاریخ : پنج شنبه 91/11/5 | 3:22 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

  • ویندوز سون | آنکولوژی | اخبار وب