• سیم پین
  • افراطی گری ویژگی بارز داعش و شارلی ابدو - سیاسی
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    شارلی ابدو درسالهای 2006 و 2011 به پیامبر مکرم اسلام توهین کرده بود، اقدام جدید شارلی و حمایت دولتمردان غربی در حقیقت روی دیگر سکه ای است که داعش بازی می کند و آن، تخریب چهره رحمانی اسلام و تقویت چرخه خشونت و اسلام هراسی است.

    به گزارشدیارآفتاب در پی اهانت نشریه(شارلی ابدو) به ساحت پیامبر اسلام، فرهنگیان بسیجی استان مرکزی در بیانیه‌ای این اسائه ادب را محکوم و خواهان برخورد با عوامل اصلی و پشت ‌پرده آن شدند.


    فرهنگیان بسیجی استان مرکزی تاکید کرده اند: با گسترش دین مبین اسلام در سراسر جهان بخصوص در جوامع غربی و گرایش به اسلام و بیداری اسلامی، اندیشه های سیاه صهونیستی و نژادپرستانه حاکم بر جهان غرب هر زمان فرصت یافته متوسل به این گونه اقدامات موهن شده، بی‌تردید این حرکت شرارت بارفرانسه نیز از سیاست های خصمانه صهونیسم، انگلیس،آمریکا واستکبارجهانی است که هدفی جز در جهت استمرار سیاست اسلام ستیزی و محو جوامع اسلامی ندارد.


    این فرهنگیان با اعلام آمادگی خود برای هر گونه دفاع و پاسداری از حریم رسول گرامی اسلام و حریم قدسی ولایت و امامت در این راستا، از سازمان‌های جهانی خواسته اند که این اقدام دولت خبیث فرانسه و حمایت های سردمداران صهیونیسم ایالات متحده آمریکا و انگلیس از این اقدام موهن را بر اساس قوانین سازمان ملل متحد مورد مواخذه جدی قرار دهند.

     

    در این بیانیه با تاکید بر اینکه احترام به باورها و مقدسات ادیان الهی اصلی پذیرفته شده است،مطرح شده: انتظار است دولتمردان اروپایی این اصل را رعایت کرده تحت تاثیر لابی های صهیونیسم نباشند.


    سازمان بسیج فرهنگیان استان با اشاره به «یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سوره صف، آیه8)» آورده است:در زمان جاهلیت مدرن، دستان اهریمنی ابولهب های زمان از آستین نشریه رسوای شارلی نمایان شد، همان دستانی که از روز نخست، مهابت الهی ابراهیم خلیل را در کوی و برزن‌های نمرودیان نشانه رفت و همان سامریی که موسی کلیم را در دامنه کوه طور به اندوه نشاند! دستانی که هزار و چهار صد و اندی سال پیش در کوچه‌های غبار آلود مکه، سیمای رحمتة للعالمین را با خاکستر جریحه‌دار نمود!! و دستان همان اهریمن دگر بار بی رحمانه به ساحت پیامبر رحمت می‌تازد، تا به خیال واهی نور محمدی(ص) را خاموش سازد و ولایت الهی را به چالش اندازد؛ اما هرگز!


    فرهنگیان بسیجی استان مرکزی اعلام کرده اند: همگام با امت آگاه محمدی "صلی الله علیه و اله و سلم" این عمل اهانت آمیز و اندوه بار جاهلی نشریه رسوای شارلی را محکوم می‌نماییم و از سازمان ملل می‌خواهیم تا با تصویب قانونی همه جانبه، جلوی هر گونه اهانت به ساحت انبیاء الهی صلوات الله علیهم اجمعین را بگیرد،تا دگر بار شاهد گستاخی‌های ددمنشانه اهانت به بارگاه قدسی پیامبران الهی نباشیم.


    در این بیانیه، افراطی گری ویژگی بارز داعش و شارلی ابدو بیان و مطرح شده:شارلی ابدو درسالهای 2006 و 2011 به پیامبر مکرم اسلام توهین کرده بود، اقدام جدید شارلی و حمایت دولتمردان غربی در حقیقت روی دیگر سکه ای است که داعش بازی می کند و آن، تخریب چهره رحمانی اسلام و تقویت چرخه خشونت و اسلام هراسی است.


    این فرهنگیان همراهی و همدردی برخی روزنامه های داخلی با نشریه موهن شارلی ابدو را تعجب برانگیز دانسته و مطرح می کنند: این حرکت با توجه به عزم علما و بزرگان شیعه و سنی برای تحکیم و ایجاد وحدت و رسوایی تکفیریها، کاملا مشکوک به نظر می رسد و نیازمند بررسی دقیق از سوی نهادهای امنیتی و فرهنگی است.

    فرهنگیان بسیجی استان معتقدند:سناریوی نشریه شارلی ابدو وحملات گسترده به مسلمانان مظلوم جهان، پرده ازماهیت واقعی سردمداران صهیونیسم غربی برداشته، دست مسلمانان را در تبلیغ و دعوت به دین مبین اسلام در اروپا بازتر خواهد کرد و غیر مسلمانان بزودی خواهند فهمید که اسلام ناب، اسلام وهابیت و تکفیری خشن ساخته و پرداخته فرانسه، انگلیس و آمریکا نیست، بلکه اسلام محبت، مهربانی و صداقت است که با اهدای شاخه‌های گل همراه پیام‌حضرت امام حسین(ع) به شهروندان غیر مسلمان فرانسوی جان تازه ای در کالبدخشک و بی روح خیابان های این کشور ساری و جاری می سازد.

     

    در این بیانیه با اشاره به شعار آزادی بیان دروغین غرب مطرح شده است:چرا در فرهنگ منحط صهیونیستی و غربی توهین به اولیا الهی و پیامبر مهربانی‌ها و اسلام عزیز آزاد ولی هرگونه سخن و روشنگری در مورد جنایات اسرائیل و امریکای جنایتکار و هم پیمانانش غیر قابل اعتراض و اطلاع‌رسانی است. در جهان کنونی که رسانه های همیشه رسوای غربی برطبل آزادی بیان می کوبند و در بوق دموکراسی می دمند این حرکات وقیحانه مایه تعجب است.


     فرهنگیان بسیجی استان مرکزی ضمن تاکید بر الگو قرار دادن زندگی پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم(ع) با ترویج سبک زندگی اسلامی و تحریم خرید کالاهای غربی و صهیونیستی خواهان محاکمه نشریه(شارلی ابدو) و برخی روزنامه های داخلی که با این نشریه همراهی نمودند بوده و پی‌گیری قضایی این موضوع را از مسئولین امر و دستگاه امنیتی کشورخواستار شدند.




    تاریخ : شنبه 93/10/27 | 8:29 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

  • ویندوز سون | آنکولوژی | اخبار وب