• سیم پین
  • شهدای گردان امام حسین(ع)اراک - سیاسی
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    دومین سالگرد شهادت شهیدان آسنجرانی،قریشی و جودکی

    چاپ

    نامه الکترونیک

    xfg0syz8

     

    دومین  سالگرد شهادت شهیدان حمید آسنجرانی، سید محسن قریشی و مهدی جودکی که دو سال پیش در عملیات مبارزه با پژاک در منطقه شمال غرب به شهادت رسیدند،پنج شنبه در بهشت زهرا اراک برگزار می گردد.

    آشنایی با شهید آسنجرانی :شهید حمید آسنجرانی متولد 53 بود و 35 سال بیشتر سن نداشت که شهید شد حمید اصالتا از روستای آسنجران فراهان بود ولی در اراک زندگی می کرد و از وی‍‍‍‍ژگیهای اخلاقی و رفتاری معمول او می توان به ساده زیستی و سالم زیست بودنش بی ریا و با وقار بودنش خوش خلق و مودب بودنش مقید به حلال و حرام بودنش خداترس  و شجاع بودنش و در آخر عاشق شهداء و شهادت بودنش اشاره نمود. دانشجوی دانشکده پیاده بود و از یگانهای رزم بسیار خوشش می آمد پس از اتمام دوره دانشجویی به یگان پیاده رفت و در اونجا خدمت می کرد.

     

    عشق پدر به فرزند : در سه چهار سال آخر حیات مادیش خدا به او پسری عطا نمود که او را محمدرضا نام نهاد  از زمانی که پای محمدرضا به زندگی حمید باز شد تحول عجیبی در زندگی حمید آغاز شد گویی حمید اون حمید سابق نبود . چند هفته ای حمید در شمال غرب ماموریت داشت و در آخرین روزهای سفر به شمال غرب بار ها گفته بود که :

     

    دلم خیلی برای محمدرضا تنگ شده!

    حمید بسه دیگه بیا بیرون : حمید از جمله کسایی بود که سالها در یگان رزم تلاش کرده بود.  مسئولین نامه ای به حمید دادن و از حمید خواستن که یه کار راحت تر بهش بدن جواب نامه حمید این بود :

    با توجه به علاقه اینجانب به یگان رزم و بخصوص گردان تکاور انشاء الله لباس تکاوری آخرین لباس و کفن اینجانب خواهد بود .

     

    دشت پر از لاله :منطقه ای که حمید توی اون شهید میشه پر از لاله های قشنگه که حمید قبل از اینکه شهید بشه روی اون لاله ها دراز میکشه و به دوستاش به شوخی میگه بچه ها چقدر حال میده آدم وسط این لاله ها شهید بشه !!!!

     

    پیام حمید به محمدرضا : هنگامی که سپاه اسلام در شمال غرب (سنگهای آذرین) با گروهک منافقین پژاک درگیر شد حمید نقش سازنده ای داشت و پس از مبارزه جانانه با دشمن مزدور هنگامی که حمید شهادت رو جلوی چشماش میبینه از پشت بیسیم از همرزماش میخواد که پیامش رو به محمدرضا برسونن حمید پشت بیسیم میگه :

     

    به پسرم (محمدرضا)بگوئید پدرش مرد بود و تا آخر ایستاد .

     

    حمید شهید شد : حمید به آرزوی دیرینه خود رسید و در گلزار شهداء اراک در کنار همرزم شهیدش شهید مهدی جودکی آرمید . شادی روحش با توجه صلوات .

     




    تاریخ : سه شنبه 91/3/9 | 9:33 صبح | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

  • ویندوز سون | آنکولوژی | اخبار وب