• سیم پین
  • بهمن 91 - سیاسی
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد
                                    بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)




    دهه فجر از نگاه مقام معظم رهبری
    دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع مجدد ارزشهای گرانقدر اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود. تا قبل از انقلاب اسلامی،‌ در ایران نظام اسلامی وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی غالب و مغلوب و سلطان و رعیتی  بود وپادشاهان احساس می‌کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه این سلسله معیوب را قطع کردند و نقطه ی عطفی در تاریخ ایران بوجودآوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به کار گرفتند. دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه کرد. جشنهای دهه فجر می بایستی همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد. باید کلیه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ی فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.




    تاریخ : پنج شنبه 91/11/5 | 2:55 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    تکذیب توقیف قایق تندروی ایرانی در بحرین


     

    وزارت کشور بحرین ادعای یک روزنامه این کشور در خصوص توقیف یک قایق تندرو ایرانی حامل سلاح به بحرین را تکذیب کرد.
     
    به گزارش فارس به نقل از العهد، وزارت کشور بحرین دیروز ادعاهای روزنامه البلاد این کشور در مورد توقیف یک قایق تندرو ایرانی که سلاح به بحرین حمل می کرد را تکذیب و تاکید کرد که این اخبار کاملا بی اساس است.
     
    مدیر کل اداره تحقیقات و دلایل جنایی در این باره اظهار داشت: بعد از تماس با مقامات قطری صحت اخبار برخی رسانه ها در مورد اقدام دولت قطر در توقیف یک کشتی حامل سلاح به بحرین از سوی این مقامات تکذیب شد که باید در مورد عدم  صحت این اخبار اطلاع رسانی شود.
     
    روزنامه بحرینی البلاد که علی بن خلیفه آل خلیفه فرزند نخست وزیر این کشور مالکیت آن را در اختیار دارد، پیش از این در خبری مدعی شده بود که گارد دریایی قطر موفق شده یک قایق تندروی ایرانی که محموله سلاح به بحرین حمل می کرد را توقیف کند.



    تاریخ : پنج شنبه 91/11/5 | 2:47 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    هشدار روسیه درباره حمله به ایران


    وزیر خارجه روسیه نسبت به هرگونه حمله نظامی اسرائیل و غرب به تاسیسات هسته ای ایران هشدار داد.

    به گزارش نامه به نقل از رویترز، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز –چهارشنبه- در کنفرانس خبری سالانه در مسکو در سخنانی گفت: تلاش برای آماده سازی و اجرای هرگونه حمله نظامی به تاسیسات هسته ای و زیرساخت های ایران در کل یک ایده بسیار بسیار خطرناک است.

    وی با هشدار نسبت به هرگونه حمله نظامی رژیم صهیونیستی و غرب به ایران، افزود: امیدواریم این ایده ها به مرحله اجرا درنیاید.
     
    وزارت خارجه روسیه طی بیانیه ای به نقل از سرگئی لاوروف گفت: مطمئنم که گروه 1+5 در پی حل دیپلماتیک برنامه هسته ای ایران بوده و مذاکرات به زودی برگزار می شود اما مکان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

    لاوروف هدف از برگزاری این مذاکرات را حصول اطمینان از ماهیت برنامه هسته ای معرفی کرد و گفت: هم اکنون توافقاتی درباره سولات اختصاصی که قرار است در این جلسه مطرح شود، حاصل شده است.

    وزیر خارجه روسیه در سخنرانی که با هدف تشریح سیاست خارجی این کشور در سال 2012 انجام شد، با اشاره به برخی اختلاف ها میان ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس گفت: تحقق امنیت در منطقه خلیج فارس باید با مشارکت همه کشورهای این منطقه صورت گیرد و اختلاف ها میان ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با ایران از راه مذاکره و گفت وگو حل و فصل می شود.

    وی در پاسخ به سئوالی درخصوص احتمال خروج اتباع روسیه از سوریه نیز گفت: مسکو هنوز برنامه ای را در این خصوص آغاز نکرده و چند هزار شهروند روسی هم اکنون در سوریه زندگی می کنند.




    تاریخ : پنج شنبه 91/11/5 | 2:45 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر
    تاریخ : پنج شنبه 91/11/5 | 2:23 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر
    پخش برنامه‌ی طنز «خنده بازار»، ویژه‌ی دهه‌ی فجر از پنجشنبه (پنجم بهمن ماه) آغاز می‌شود.
    به گزارش مرصاد به نقل از خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، برنامه «خنده بازار» در قالب 20 قسمت 40 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی فرید شب‌خیز آماده پخش شده است و امشب (پنجشنبه) استثنا ساعت 21 روی آنتن شبکه سه می‌رود.

    این برنامه از روزهای بعد پس از اخبار شبانگاهی ساعت 22 پخش خواهد شد.

    «خنده بازار» هر شب حدود ساعت 22 و 15 دقیقه پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 18 خواهد بود.

    این مجموعه طنز اجتماعی به معضلات جامعه می‌پردازد و شامل بخش‌های اداره مشکل باز کنی، نشریه زرد، مرکز حال و احوال، مناظره، تبلیغات و .. است.

    سایر عوامل این برنامه عبارتند از:

    سرپرست نویسندگان و کارگردان هنری :شهاب عباسی ، مدیر تولید و مجری طرح : غلامرضا هاشم زاده، بازیگران : سیاوش مفیدی، آرش میر احمدی، سوسن پرور، بهشاد مختاری، محمدرضا خسروی، ابراهیم خسروی و ... .




    تاریخ : پنج شنبه 91/11/5 | 2:18 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    جام سیاسی؛ سایت رادیو فردا(Radio Farda) نوشت: «سخنگوی کاترین اشتون، نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی می‌گوید ایران برای تعیین زمان و مکان مذاکرات با گروه 1+5 تاخیر می‌کند و هربار پیش‌شرط‌های تازه‌ای می‌گذارد.»

      به گزارش خبرگزاری رویترز، مایکل مان، سخنگوی کاترین اشتون، روز چهارشنبه چهارم بهمن گفت: «ما تاریخ‌ها و مکان مشخص را در ماه دسامبر پیشنهاد دادیم… از آن هنگام تاکنون ما بسیار شگفت‌زده شده‌ایم که می‌بینیم ایران هربار با پیش‌شرط‌های تازه‌ای برای چندوچون این‌ گفت‌وگوها می‌آید؛ برای نمونه با تغییر مکان و تاخیر در پاسخ دادن به ما.»

     

    با این حال سخنگوی کاترین اشتون اظهار داشت که دو طرف همچنان با یکدیگر در تماسند تا برای تعیین تاریخ گفت‌وگوها به توافق برسند.

     

    مایکل مان گفت: «( کشورهای گروه 1+5) به منظور از سرگیری مذاکرات در کوتاه‌مدت هنوز امیدوارند که با ایران به توافقی درباره چندو چون گفت‌وگوها و از جمله مکان مذاکرات دست یابند.»

     

     پیش از اظهارات سخنگوی اشتون، در همین روز وزیر امور خارجه ایران، علی‌اکبر صالحی اعلام کرد که ایران تمایل دارد که این گفت‌وگوها در مصر برگزار شود.

     

    سایت بی بی سی فارسی(BBC Persian)، ارگان رسمی نظام سلطنتی انگلیس هم در این زمینه نوشت: «در حالی که ایران از احتمال مذاکره با گروه 1+5 در قاهره سخن می‌گوید، اتحادیه اروپا مقام‌های ایران را به تلاش برای به تأخیر انداختن این مذاکرات متهم کرده است. مایکل مان، سخنگوی کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته است که گروه 1+5 به طور اصولی با هیچ مکانی برای انجام مذاکره مخالف نیست، "اما ایران مدام جاهای مختلفی را پیشنهاد می کند. مکان انجام مذاکرات اهمیتی ندارد، اما به نظر می رسد که ایران با مطرح کردن مکرر شرایط جدید می خواهد مذاکرات را به تأخیر بیندازد".»

     

    این سایت ادامه داد: «علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه ایران امروز چهارشنبه 4 بهمن (23 ژانویه) در جمع خبرنگاران گفته است که در سفر اخیرش به مصر از مقامات این کشور خواسته است که برای میزبانی مذاکرات اتمی ایران و 1+5 داوطلب شوند. صالحی گفت: "این موضوع با استقبال عزیزان ما در مصر روبرو شد و مصر با گروه 1+5 برای میزبانی نشست رایزنی می کند".»




    تاریخ : پنج شنبه 91/11/5 | 2:12 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    ادعای مضحک رسانه های وهابی؛رسانه های وهابی که غالبا متعلق به عربستان سعودی هستند همواره می کوشند تا به هر طریقی چهره تشیع و نظام جمهوری اسلامی ایران را در انظار عمومی بد نشان دهند اما خوشبختانه بسیار ضعیف عمل می کنند و دلایل ساختگی این رسانه ها نشان از جهل و کینه وهابیت نسبت به حقیقت نظام اسلامی ایران می باشد.

    سایت وهابی " مفکرة الإسلام " با انتشار تصاویری ساختگی مدعی شده است که سیب های صادراتی ایران به عربستان با کاغذهای پاره پاره شده قرآن کریم پیچیده شده است!


    بر اساس این گزارش، یک شهروند عربستانی به نام " ماجد الحارثی " از فروشگاهی در جده یک جعبه سیب ایرانی خریداری می کند اما هنگامی که به منزل می رسد و آن جعبه را باز می کند با صحنه بسیار عجیبی روبرو می شود سیب های ایرانی توسط صفحات پاره پاره شده قرآن کریم و همچنین روزنامه ایرانی پیچیده شده اند.

    اینکه پاره های قرآن را در کنار ویژه نامه روزنامه ایران در کنار هم قرار دهند، خود نشان از شیطنت رسانه های وهابی علیه کشورمان می باشد.

     
     
     







    تاریخ : پنج شنبه 91/11/5 | 2:8 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

  • ویندوز سون | آنکولوژی | اخبار وب