• سیم پین
  • راهپیمایی یومالله13 آبان ؛ ایران یکپارچه\مرگ بر آمریکا - سیاسی
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن


    مراسم یوم الله 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با حضور مردم تهران مقابل لانه جاسوسی در بیش از 770 شهر و شهرستان برگزار شد . محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور ، فانی وزیر آموزش و پرورش در این راهپیمایی حضور داشتن.د

    به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، گروه‌های مختلف مردم از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب پس از راهپیمایی در مسیرهای منتهی به این مکان از نقاط مختلف شهر تهران و سردادن شعارهای ضد استکباری ، مقابل لانه جاسوسی آمریکا در خیابان طالقانی تجمع کردند ، تا انزجار خود را از استکبار و اقدامات استکباری دولت های غربی بخصوص آمریکا اعلام کنند.

    شرکت کنندگان دراین مراسم  پارچه نوشته هایی با مضمون  « مرگ بر آمریکا »، « مرگ بر استکبار » ، « آمریکا بزرگترین تروریست است » ، « 13 آبان سیلی جوانان ایرانی بر استکبار جهانی » و « هیهات مناالذله » در دست داشتنند .

    همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  زنگ  نفی سلطه و مبارزه با استکبار جهانی امروز  در مدارس سراسر کشور نواخته شد.

    راهپیمایان مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

    گروهی از دانش آموزان نیز آدمک اوباما و نیز اعلامیه مرگ او را در دست داشتند ، که با ادبیات طنز نوشته شده  بود .

    دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در مراسم یوم الله 13 آبان عکس هایی از شهدای هسته ای در دست داشتند.

    گروهی از دانش آموزان نیز عکسی از رئیس جمهور حمل می کردند ، که روی آن جمله ای با مضمون " شعار زیبای مرگ بر آمریکا در کشور ما وحدت آفرین شده است " دیده می شد.

    همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از کارمندان مجلس در تجمع مقابل لانه جاسیوسی امریکا حضور یافتند .

    * فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور دهم  ،  مصلحی وزیر اطلاعات سابق ،  محسن رضایی و حداد عادل نیز  در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان حضور داشتند.


    سرود " مرگ بر آمریکا " از آثار جدید حامد زمانی از خواننده های نسل جوان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مقابل لانه جاسوسی اجرا شد.

    قره باغی خواننده سرود مرگ بر آمریکا نیز اثر جدیدش را با عنوان مرگ شیطان در این مراسم به طور زنده اجرا کرد.

    دست نوشته هایی به این مضمون  :"ثمره مقاومت در برابر تحریم ،18 هزار سانتریفیوژ فعال در ایران " در دست تجمع کنندگان به چشم می خورد.

    بیش از 620 خبرنگار و عکاس از جمله 120 خبرنگار خارجی  مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را پوشش دادند.

    در پایان مراسم یوم الله 13 آبان نماز جماعت ظهر و عصر  در چند نقطه از خیابان طالقانی برگزار شد.




    تاریخ : دوشنبه 92/8/13 | 1:59 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

  • ویندوز سون | آنکولوژی | اخبار وب