• سیم پین
  • حمایت 2000خانواده شاهد و ایثارگر از قالیباف - سیاسی
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    2110 نفراز خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان کشور با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری محمد باقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند .

    مهر: متن این بیانیه که به همت ستاد مردمی فرزندان شاهد و ایثارگر حامی دکتر قالیباف تهیه شده و به امضای 2110 فرزند شاهد و ایثارگر رسیده است به شرح زیر است:

    مقام معظم رهبری"رئیس جمهور باید فردی شایسته، وارسته، باعزم، مومن، انقلابی و با همت جهادی باشد"

    ایثار و جهاد واژه های مستمر و همیشگی اند و صاحبان آن که به فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام گلچین شده های آخر الزمان هستند،در طول دوره ها چراغ روشنی بوده اند برای هدایت امت های خود. انقلاب اسلامی و در پی آن 8 سال دفاع مقدس و به ثمر رسیدن نظام جمهوری اسلامی فرصتی بود تا بهترین های امت و وارثان ایثار و جهاد بدرخشند و ملت را از تاریکی به سوی نور هدایت نمایند.که امام امت روحی فداء در وصف آنان فرمودند:هر چه داریم به برکت مجاهدت ایثارگران است.

    از انجا که قرار نیست تا این نظام به دست نا اهلان و نامحرمان بیافتد باز هم جهاد ادامه دارد.این بار در آبادانی و توسعه کشور و رساندن این انقلاب به انقلاب حضرت موعود(عج)،به رهبری عالمی جامع الشرایط.
    یاران ایثارگر وجهادی،در 24 خرداد نیز قرار است حماسه ای دیگر بیافرینیم و مثل گذشته خط شکنان و پیشرو ها باید جهادی باشد تا حماسه حاصل گردد.این بار مردی پا به میدان رقابت گذاشته، از نسل شهدا و یادگار عزیزی است با همان روحیه و همان فرهنگ او در 34 سال گذشته ی نظام در همه میدان ها حاضر بوده و هر کجا که پای نهاده مایه تحول و شگفتی بوده است.

    نام محمد باقر قالیباف برای همه ی اهالی ایثار و جهاد،نامی آشنا و محبوب است.

    آنجا که نیروی هوایی سپاه پاسداران،این نیروی نو پا را به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تجهیز کرد و مایه مباهات بود.در نیروی انتظامی آنچنان تحولی  ایجاد نمود تا تحسین همگان را به خود معطوف دارد و در اوج خدمات و مدیریت جهادی  خود تهران را که بیش از یک سوم جمعیت کشور را در خود جای داده در کلیه امور با وجود بی مهری های فراوان توسعه داد و آباد کرد و رضایت مندی عمومی در این کلان شهر دنیا را برای همگان فراهم نمود تا ثابت کند که اهل جهاد خستگی نا پذیرند.

    اکنون ما فرزندان شاهد و ایثارگر ایران اسلامی با بررسی تمامی جوانب و در نظر گرفتن رضای خداوند متعال، امام (ره) ،شهدا و رهبری معظم  انقلاب بر این باور هستیم که اصلح ترین و عملگرا ترین فرد در میان نامزدهای محترم کسی نیست جز دکتر بسیجی محمد باقر قالیباف.

    بدینوسیله ضمن حمایت قاطع خود از ایشان به کلیه دوستداران انقلاب و نظام و کلیه ایثارگران و مردم شریف ایران اسلامی توصیه می کنیم در روز 24 خرداد ضمن حضور در پای صندوق های رای و خلق حماسه سیاسی دیگر،دکتر محمد باقر قالیباف را مامور خلق حماسه اقتصادی در کشور نمائیم.




    تاریخ : سه شنبه 92/3/21 | 5:43 عصر | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

  • ویندوز سون | آنکولوژی | اخبار وب