• سیم پین
  • بهمن 90 - سیاسی
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    وصیت نامه شهید محسن وزوایى
     

    بسم الله الرحمن الرحیم

    صفحه اول این وصیت نامه بدست نیامده است

    ما ترس از شهادت نداریم و این تنها آرزوى ماست در این جبهه ها  خداوند را مشاهده مى کنیم که چگونه ملتمسانه به کمک رزمندگان اسلام مى شتابد و آنها را نصرت مى دهد و به مصداق آیه شریفه که مى فرماید کم من فئة قلیله غلبت فئة کثیرة را مى بینیم  که تعداد محدود لشکریان سپاه اعم از سپاه و ارتش و نیروهاى مردمى بر تعداد کثیرى از نیروهاى دشمن غلبه مى نماید بیاد دارم  در عملیات بازى دراز در قسمتى از عملیات مقداد ما 6 نفر بودیم و بر 300 نفر غلبه پیدا نمودیم .

    در جبهه ها چنان روحیه ایمان و ایثار مفهوم پیدا میکند که گویى اصلا قابل تصور نیست  هنگامیکه در قسمتى از عملیات صحبت از داوطلب شهادت مى شود دعوا بین برادران مى افتد اینها ارزشهایى است که ملت ا. . . ارزانى بشریت داشته است حقیر بزرگترین افتخار خودم را عبودیت به در گاه احدیت مى دانم .

    مى خواهم بگویم اى عازمان و اى عاشقان لقاء الله اى مخلصین اخلاق و اى کسانى که مشغول ریاضت کشیدن جهت نزدیکى به درگاه خدا هستید بیایید تا ببینید در جبهه ها چگونه برادران شما به آن درجه از نزدیکى به درگاه خداوند رسیده اند که نوجوان تازه داماد پس از 3 ساعت که از عروسیش میگذرد در جبهه حاضر مى شود آخر در کدامین مکتب چنین ارزشهایى را سراغ دارید خدا را شاهد مى گیریم هنگامى که در 14 شهریور 1360 در سر پل ذهاب بواسطه اصابت گلوله تانک زخمى شده بودم خون زیادى از بدنم رفته بود وقتى به کمک الهى نجات پیدا کردم در بیمارستان زجر زیادى مى بردم آنگونه که شاید قابل تصور نباشد بطوریکه در یک شب ده عدد والیوم 10 به من تزریق شد تا کمى آرام گرفتم اما هنگامى که درد مى کشیدم در عین زجر بدنى از لحاظ معنوى و روحى لذت مى بردم حس مى کردم که بار دوشم سبک مى شود و هنگامى که  شخص پرستار مراقب من به مسخره مى گفت چرا این کارها را کردى و خودت را به این روز انداختى به خمینى بگو تا بیاید درستت کند به او گفتم خدا خودش درست مى کنه و همینطور هم شد . وا... قسم وقتى کمى از فشار کارم کم مى شود در خود احساس ضعف و کوچکى مى کنم . آخر میدانید اى امت شهید پرور ایران امروز در شرایطى هستم که لحظه اى غفلت خیانت به اسلام و قرآن است باید با هم براى خدا تا آنجا که در توان داریم کوشش کنیم امروز تمام مزدوران و طاغوتیان به مقابله با انقلاب عزیز اسلامى پرداخته اند در راس آن به تعبیر امام شیطان بزرگ آمریکا و به دنبال او تمامى وابستگان دیگرش پس از خدا غافل نشوید که پشیمانى سودى ندارد و ما باید به تعبیر امام تکلیف را عمل کنیم اگر توانستیم پیروز مى  شویم و اگر کشته هم بشویم شهید هستیم و این نیز خود پیروزى است . پس ما نباید نگرانى داشته باشیم این منافقان از خدا بى خبر باید بدانند که ملت آنها را شناخته است اکنون که ملت در جبهه ها حاضر شده است شمابیشتر ملت بیگناه را ترور مى کنید شما نامردان تاریخ هستید که روى تمامى جباران تاریخ را از یزید بن معاویه گرفته تا به هیتلر سفید کرده اید شرمتان باد اى خود فروختگان به اجنبى آخر چگونه حاضر مى شوید از کودکان شیرخوار گرفته تا روحانیون معظم و جان بر کف این راهیان راه ا... را ترور نمایید . این امت باید بداند از بزرگترین خطراتى که انقلاب را تهدید مى کند آفت نفوذ خطوط انحرافى در خط اصلى انقلاب یعنى همانا خط امام است پس خط امام را دنبال کنید و امام را تنها نگذارید که نمى گذارید شما  امت مسلمان ایران در تاریخ جهان نمونه هستید شما فرزندانى تربیت نموده اید که شهادت را بالاترین سعادت خود مى شمارند و فقط روى پشتوانه الهى حساب مى کنید و شکست در راه چنین حرکتى مفهومى ندارد خدا را شکر مى کنم که نعمت زجر کشیدن در راهش را نصیبم نمود خدا را شکر مى کنم که نعمت شرکت در عملیات بمنظور روشن کردن سرزمینهاى سرد و بیروح گشته از وجود صدامیان به نور خدایى نصیبم شد و از خدا مى خواهم که شهادت در راهش را نصیبم فرماید و آنگاه که به مشیت الهى از این دنیاى فانى رفتم در زمره شهدا به حساب مى آیم و از خدا مى خواهم که مرا به حال خود وا مگذارد که بنده اى حقیر و زبون هستم و به درگاه کسى غیر از تو نمیتوانم رو بیاورم اللهم الرزقنا شهاده فى سبیلک 

     

    و اما پدر و مادرم

     

    از وجود داشتن چنین پدر و مادرى بر خود مى بالم که افتخارش بر پایه نماز و روزه و خلاصه دستورات الهى است . پدرم ! هنگامى که بیاد مى آورم در سنین کودکى صداى فریاد شما در سحر بمنظور نماز در گوشم مى پیچید که محسن نمازت قضا نشود . امروز هم همچون نوایى دلنشین در گوشم طنین مى افکند و شکر نعمت خداى را مى نمایم سفارش مى کنم همانگونه که تا به حال عمل کرده اید به یارى امام بشتابید و او را تنها نگذارید .

    و در آخر برادران و خواهرانم

    به امید اینکه انقلاب حرکتى است بمنظور اثبات حق و این مسئولیت بر گردن همگى ماست دستورات الهى را فراگیرید و در عمل نیز آنها را بکارگیرید . بخصوص عبدالرضا و محمود و حمیده شما فرزندان انقلاب هستید من هر چه باشد مدت زیادى از سنم در زمان طاغوت گذشته است اما شما امروز نعمت حکومت اسلامى بر خور دارید و این بزرگترین موهبتى است که خداوند به شما ارزانى داشته است قدر آنرا بدانید و شکر نعمتش را بجا آورید .

    در آخر مى خواهم که 14 روز روزه و سه ماه نماز قضا برایم بجا آورید و راجع به آنچه که دارایى من محسوب مى شود آنطور که پدرم تصمیم بگیرد اجرا شود منتهى سعى شود این مقدار محدودى  که دارم در جهت کمک به جنگ و امور اسلام اختصاص داده شوددر ضمن  اگر نتوانستید جنازه ام را به عقب بیاورید آنرا به روى مینهاى دشمن بیندازید تا اقلا جنازه من کمکى به اسلام کرده باشد . انشاءالله

    و من الله التوفیق

    26/12/1360 ساعت یازده شب جبهه بلد - دزفول




    تاریخ : شنبه 90/11/15 | 1:16 صبح | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

     




    تاریخ : شنبه 90/11/15 | 1:15 صبح | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    دهه فجر از دیدگاه مقام معظم رهبری

    دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود. تا قبل از انقلاب اسلامی،‌ در ایران نظام اسلامی وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی «غالب و مغلوب» و« سلطان و رعیت » بود وپادشاهان احساس می‌کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه این سلسله معیوب را قطع کردند و نقطه ی عطفی در تاریخ ایران بوجودآوردند و شمشیر اسلام مردم را علیه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به کار گرفتند. دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه کرد. در مذهب ما،‌ احساسات،‌ گریه و شادی، حب و بغض و عشق و نفرت جایگاه والایی دارد. از این رو جشنهای دهه فجر می بایستی همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد. باید کلیه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ی فراموش نشدنی حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند. صداوسیما باید فیلمها و سریالهای تلویزیونی و برنامه هایی بمناسبت دهه فجر تهیه کند که یادآور خاطره های خوش انقلاب باشد و حضور همه جانبه ی مردم و حل شدن آنان را در دوران انقلاب نشان دهد.


     



    تاریخ : شنبه 90/11/15 | 1:14 صبح | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

     

    خاطرات جبهه و جنگ از زبان " مقام معظم رهبری"




    تاریخ : شنبه 90/11/15 | 1:8 صبح | نویسنده : لبیک سرخ | نظر
    آنجفی مرزیحرانی ,رحیم
    وصیت نامه
    خاطرات
    آثار باقی مانده از شهید
    تمامی صفحات

    وصیت نامه شهید انجفی(اراک) 
    بسم الله الرحمن الرحیم
    به نام خداوند بخشنده مهربان
    والدین عزیز لحظه ی وداع رسیده است وفرصت کم است با نام خدا وصیت را شروع کردم برای شما ودیگر پدران ومادران و همچنین همه برادران و خواهرانم، قدر نعمت انقلاب اسلامی راکه تا کنون با خون پاکان به اینجا رسیده است بدانید وبه یاد خدا باشید وشکر گزاری کنید،کفران نعمت نکنید و از اختلاف بپرهیزید. تاکنون با وحدت کلمه بوده است که ما پیروز شده ایم, از اختلاف دوری کنید.
    همین وحدت کلمه ای که امام بارها تکرار کرده است.
    فراموش نکنید که دشمنان اسلام دنبال این هستند که مابین شما ها اختلاف بیندازند تا بعداً بر شما فائق آیند. در مشکلات وسختی ها به یاد خدا باشید وبه صبر وصلوه خدا توسل جوئید که خداوند تبارک وتعالی با صابران است.
    در این چند ساله آن گونه که دیدم و شنیدم وشناختم افرادی که شهید شدند بدون غلو از انسانها ی پاکی بودند که در زمان بودنشان در این دنیای مادی آرزو می کردم من نیز مثل آنها بودم.اکبر عزیز ، محسن صالحی، کاظم سلیمانی، مهدی ثامنی، پژمان، ناصر،کاظم ثامنی، محمدزراستوند، چهار دیوار، سید اسد داودی، مجید تر کمانی، شفیع عزت پناه، خدایا چه کسانی ؛محسن وخیلی های دیگر مثل ناصری. تازه اینها رهروان انقلاب اسلامی بودند وشاگردان امام همچون آقا مصطفی، آیهً الله دستغیب، آیهً الله مدنی واعضای حزب جمهوری آقای بهشتی وآقای باهنر ورجائی عزیز از پاکترین افرادو از بهترین افراد بودند که جانشان را برای انقلاب حسینی دادند.
    حسینی بودند وحسینی بودن انقلاب می بایست دیگر بر همگان روشن شده باشد.
    پیامبران وامامان عزیزمان خونشان را برای همین انقلاب اسلامی نثار کردند. به خدا قسم قلم قاصر است وخلیی قاصر پس اینها نمرده اند و زند ه اند ونزد خدای عزیزشان روزی می خورند. نمی گویم اسلام رادر نیابید بلکه دریابید که اسلام باز هم در دنیا غریب است زیادتر ازاین می گویم خودمان وخودتان رادریابید مرگ حق است وبه سراغ همه می آید پس چه بهتر که مرگ با عزت وشرف وبرای خدا باشد پس به پیش برای سعادت ابدی که اینها با توسل به خدا به دست می آید.
    خدا ما را آزمایش می کند به سختی ها از قبیل ترس وگرسنگی واز بین رفتن اموال وعزیزانمان ومژده می دهد صابران را، ما در این چند سال انقلاب اسلامی همه اینها راکه در بالا ذکر شد داشتیم. همانطور که امام فرمود ند ,از اول تاریخ تا به حال اینطور ملّتی نبوده است . شما ها عزیز شدید وبا شرف وسر بلندی چون صبر کردید وجنگیدید در راه خدا ,پس باید این راه را ادامه دادتا اسلام عزیز در دنیا ان شاءا لله پیاده شود. پدران، مادران، خواهران وبرادران از شهید دادن نهراسید از بمباران نترسید از آتش زدنها واهمه نداشته باشید از ترورها بیم نداشته باشیدکه خدا با ماست وباتوکل بر خدا به پیش بروید.
    امام حسین (ع) فرمود:
    اگر دین محمد نمی ماند مگر به قتل من,پس ای شمشیرها دریابید مرا .
    خون امام عزیزمان که همیشه می جوشد. کربلاها بعدازکربلا ساخت وعاشوراها ایجاد کرد.پس ما هم می گوییم :ای تا نکها. توپها. خمپاره ها. مسلسلها. هواپیماها وآرپی جی ها وکالیبر 75 ها وتیر بارها وکلاشها ؛ای اسلحه ها وتکنیکهای جدید وگازهای سمی دشمن به خدای کعبه وخدای کربلا ها وعاشوراها قسم اگر دین محمد ومکتب محمد که دین وآئین خداست پا بر جا نمی ماند مگر به تکه تکه شدن و ذره ذره شدن ماها پس بگیرید ما راکه مادست از دین اسلام بر نمی داریم. ما خوش نداریم با تیر کلاشهایتان شهید شویم بلکه دوست داریم با تیر مستقیم تانکهایتان وسخت تر از آن تکه تکه شویم.
    ای دشمنان اسلام بشنوید صدای الله اکبرمان را واشهدان لا اله الا الله و اشهدان محمداّ رسول الله واشهدان علیاّولی ا لله وتا آخرین قطره خونمان و هستی مان پایش ایستاده ایم. بجنگید تا بجنگیم .ما در قرآن داریم که آنان که چون به حادثه سخت و ناگوار دچار شوند صبوری پیش گرفته وگویند:
    انا لله وانا الیه راجعون
    ما به فرمان خدا آمده وبه سوی او رجوع خواهیم کرد. آن گروهند مخصوص درود والطاف الهی ورحمت خاص خداوند وآنها به حقیقت نجات یا فتگانند. آری با شمایم ,دست از ولایت فقیه بر ندارید تا اسلام عزیزمان آسیب نبیند همینطور که تاکنون امام عزیزمان را یاری کردید, یاری کنید ودست از امام وروحانیت برندارید تا سالم بمانید واسلام بماند .
    فقط امام وروحانیت خط امام است که شما را هدایت می کند به سوی خدا، بیشتر قرآن بخوانید وعمل به قرآن بکنید. نهج البلاغه وصحیفه سجادیه وکتاب دعا های دیگر مخصوصاً مفاتیح الجنان را که دشمن تاکنون با مکر وفریب از ما گرفته بود وحالا با خون پاکان دریافتید, بیشتر مطالعه کنید وبه آن عمل نمائید که سعادت دنیا وآخرتمان در این است. بیشتر روزه بگیرید ونماز بخوانید ودعا، تا پاکتر شوید واز خدا بخواهید که خلوص نیّت پیدا کنید.
    برادران تا می توانید بیشتر به جبهه ها بیائید ونهراسید وبا سازماندهی و تاکتیک جنگی با توکل به خدا عمل نمائید وباز هم هیچ نترسید که خدا باماست.
    همچون کوه استوار وهمچون سرو راست قامت باشید به دشمنان اسلام رحم نکنید بلکه با آنها تکبّر نمائید وخوشحال باشید برای خدا و نابود کنید دشمنان اسلام را با یاری خدا.
    ان تنصر وا لله ینصر کم ویثبت اقدامکم. به خدا در جبهه ها آشکاراست که این ما نیستیم که تیر می اندازیم بلکه خداست، وقت کم است صدای برادران عزیز مسئولین گروهانها و دسته ها بلند است برای جمع آوری بچه ها امشب عملیات است توکل بر خدا.
    ربنا افرغ علینا صبرا وثبت اقدامنا وانصر نا علی القوم الکافرین
    خواهرم حجاب تو سنگر توست تو با حجاب دشمن را می بینی و دشمن تورانمی بیند.
    ای خواهر :
    به تو از فاطمه اینگونه خطاب است
    ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
    محجوب باش وبا تقوا، که شمائید که دشمن را باچادر سیاهتان وتقوایتان به نابودی می کشید. کار گر عزیز بیشتر کار کن که دست تو بنا به حدیث پیامبر در آتش جهنم نمی سوزد, برای خدا کار کن تا محتاج اجنبی نشویم .
    کشاورز عزیز یک درخت اگر برای خدا بکاری در بهشت به همان اندازه به تو درخت می دهند .بیشتر وبیشتر بکارید تا خود کفا شویم. مادران وپدران بیشتر صبور باشید وبا حوصله فرزندانتان را تربیت بکنید که در آینده اینها حافظ اسلام ومرزهای اسلامند.
    برادران سپاهی, پاسدار انقلاب اسلامی باشید تنها نه با اسلحه، که متوجه باشید غیر از خط امام خطی در سپاه نباشد وتنها دستتان را به سوی روحانیتی که تاکنون اسلام را حفظ کرده است وبه دستمان داده است دراز کرده واطاعت از این سرمایه های اسلام بکنید .
    یکی باشید وکسانی که دنبال گروه، دسته وحزب هستند همانطوری که امام عزیزمان فرمودند با آنها صحبت کنید اگر هدایت نشدند از سپاه برانید که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی ولایت فقیه وبازوی اسلام است. پس بیشتر وبیشتر مواظب باشید, برادران خیلی دلم می خواهد بنویسم ولی وقت کم است ان شاء الله امشب می رویم برای حمله به دشمن اگر شهید شدم چون خیلی گناه کرده ام، برایم استغفار کنید.
    از خدا بخواهید که مرا ببخشد ورحمت کند. زیاد قرآن بخوانید ودعایم کنید. البته اگر این سعادت نصیبم شد از شما واز امام عزیز می خواهم که دعا کند خدا شهادتم را قبول کند وجزءشهدای صدر اسلام وشهدای کربلا قرارم بدهد .
    مادرم گریه مکن غصه مخور دیدار ما به روز قیامت ,منتظر می مانم.ان شا ءا لله اگر خدا خواست در آنجا با هم ملاقات می کنیم .
    ای پد ناراحت نباش خدا به همه شما صبر بدهد،دعایم کنید وبگویید حزب فقط حزب ا...، رهبر فقط روح ا لله، روح منی خمینی، بت شکنی خمینی. مرگ بر آمریکا، مرگ بر شوروی، مرگ بر جهانخواران، تنها راه سعادت ایمان جهاد شهادت، خانواده شهداء را فراموش نکنید به آنها سر کشی کنید.
    سپاه حزب الهی اگر بمیرد بادشمن دین سازش نمی پذیرد
    شعار شان بود چنین، مرگ بر منافقین.
    هیهات هیهات من الذله
    کودک ما از قاسم گرفته الهام به زیر تانک دشمن نموده اعلام
    که زیر تانک می رویم زیر ستم نمی رویم، هیهات هیهات من الذله
    4/1/1360رحیم آنجفی مرزی جرانی




    تاریخ : شنبه 90/11/15 | 1:7 صبح | نویسنده : لبیک سرخ | نظر
     
     
    وصیت نامه شهید «حاج همت»

     

    شهید حاج محمد ابراهیم همت در دومین وصیت نامه بجامانده از خود نوشته است: خویشتن را در قفس محبوس می بینم و می خواهم از قفس به در آیم.سیمهای خاردار مانعند.من از دنیای ظاهر فریب مادیات و همه آنچه که از خدا بازم می دارد متنفرم.

    *اولین وصیت نامه شهید همت:

    به تاریخ 19/10/59 شمسی ساعت 10:10 شب چند سطری وصیت نامه می نویسم : هر شب ستاره ای را به زمین می کشند و باز این آسمان غم‌زده غرق ستاره است ، مادر جان می دانی تو را بسیاردوست دارم و می دانی که فرزندت چقدر عاشق شهادت و عشق به شهیدان داشت.مادر، جهل حاکم بر یک جامعه انسانها را به تباهی می کشد و حکومت های طاغوت مکمل های این جهل اند و شاید قرنها طول بکشد که انسانی از سلاله پاکان زائیده شود و بتواند رهبری یک جامعه سر در گم و سر در لاک خود فرو برده را در دست گیرد و امام تبلور ادامه دهندگان راه امامت و شهامت و شهادت است. مادرجان، به خاطر داری که من برای یک اطلاعیه امام حاضر بودم بمیرم ؟ کلام او الهام بخش روح پرفتوح اسلام در سینه و وجود گندیده من بوده و هست. اگر من افتخار شهادت داشتم از امام بخواهید برایم دعا کنند تا شاید خدا من روسیاه را در درگاه با عظمتش به عنوان یک شهید بپذیرد ؛ مادر جان من متنفر بودم و هستم از انسانهای سازش کار و بی تفاوت و متاسفانه جوانانی که شناخت کافی از اسلام ندارند و نمی دانند برای چه زندگی می کنند و چه هدفی دارند و اصلا چه می گویند بسیارند. ای کاش به خود می آمدند. از طرف من به جوانان بگوئید چشم شهیدان و تبلور خونشان به شما دوخته است بپاخیزید و اسلام را و خود را دریابید نظیر انقلاب اسلامی ما در هیچ کجا پیدا نمی شود نه شرقی - نه غربی؛ اسلامی که : اسلامی ... ای کاش ملتهای تحت فشار مثلث زور و زر و تزویر به خود می آمدند و آنها نیز پوزه استکبار را بر خاک می مالیدند. مادر جان، جامعه ما انقلاب کرده و چندین سال طول می کشد تا بتواند کم کم صفات و اخلاق طاغوت را از مغز انسانها بیرون ببرد ولی روشنفکران ما به این انقلاب بسیار لطمه زدند زیرا نه آن را می شناختند و نه باریش زحمت و رنجی متحمل شده اند از هر طرف به این نو نهال آزاده ضربه زدند ولی خداوند، مقتدر است اگر هدایت نشدند مسلما مجازات خواهند شد . پدر و مادر ؛ من زندگی را دوست دارم ولی نه آنقدر که آلوده اش شوم و خویشتن را گم و فراموش کنم علی وار زیستن و علی وار شهید شدن, حسین وار زیستن و حسین وار شهید شدن را دوست می دارم شهادت در قاموس اسلام کاری‌ترین ضربات را بر پیکر ظلم، جور،شرک و الحاد می‌زند و خواهد زد. ببین ما به چه روزی افتاده ایم و استعمار چقدر جامعه ما را به لجنزار کشیده است ولی چاره ای نیست اینها سد راه انقلاب اسلامیند ؛ پس سد راه اسلام باید برداشته شودند تا راه تکامل طی شود مادر جان به خدا قسم اگر گریه کنی و به خاطر من گریه کنی اصلا از تو راضی نخواهم بود. زینب وار زندگی کن و مرا نیز به خدا بسپار ( اللهم ارزقنی توفیق الشهادة فی سبیلک) .
    و السلام؛
    محمد ابراهیم همت

    **دومین وصیت نامه شهید همت:

    به نام خدا
    نامی که هرگز از وجودم دور نیست و پیوسته با یادش آرزوی وصالش را در سر داشتم.
    سلام بر حسین(ع) سالار شهیدان اسوه و اسطوره بشریت.
    مادر گرامی و همسر مهربانم پدر و برادران عزیزم!
    درود خدا بر شما باد که هرگز مانع حرکتم در راه خدا نشدید.چقدر شماها صبورید.خودتان می دانید که من چقدر به شهیدان عشق می ورزیدم غنچه هایی که(کبوترانی که)همیشه در حال پرواز به سوی ملکوت اعلایند.الگو و اسوه هایی که معتقد به دادن جان برای گرفتن بقا (بقا و حیات ابدی)و نزدیکی با خدای چرا که «ان الله اشتری من المومنین».
    من نیز در پوست خود نمی گنجم.گمشده ای دارم و خویشتن را در قفس محبوس می بینم و می خواهم از قفس به در آیم.سیمهای خاردار مانعند.من از دنیای ظاهر فریب مادیات و همه آنچه که از خدا بازم می دارد متنفرم(هوای نفس شیطان درون و خالص نشدن)
    در طول جنگ برادرانی که در عملیات شهید می شدند از قبل سیمایشان روحانی و نورانی می شد و هر بی طرفی احساس می کرد که نوبت شهادت آن برادر فرا رسیده است.
    عزیزانم!این بار دوم است که وصیت نامه می نویسم ولی لیاقت ندارم و معلوم است که هنوز در بند اسارتم هنوز خالص نشده ام و آلوده ام.
    از شروع انقلاب در این راه افتادم و پس از پیروزی انقلاب نیز سپاه را پناهگاه خوبی برای مبارزه یافتم ابتدا در گیری با ضد انقلاب و خوانین در منطقه شهرضا (قمشه)و سمیرم سپس شرکت در خوزستان و جریان کروهک ها در خرمشهر پس از آن سفر به سیستان و بلوچستان (چابهار و کنارک)و بعدا حرکت به طرف کردستان دقیقا دو سال در کردستان هستم .مثل این است که دیگر جنگ با من عجین شده است.
    خداوند تا کنون لطف زیادی به این سراپا گنه کرده و توفیق مبارزه در راهش را نصیبم کرده است.اکنون من می روم با دنیایی انتظار انتظار وصال و رسیدن به معشوق.ای عزیزان من توجه کنید:
    *1-اگر خداوند فرزندی نصیبم کرد با اینکه نتوانستم در طول دورانی که همسر انتخاب کردم حتی یک هفته خانه باشم دلم می خواهد او را علی وار تربیت کنید.
    همسرم انسان فوق العاده ایست او صبور است و به زینب عشق می ورزد او از تربیت کردن صحیح فرزندم لذت خواهد برد چون راهش را پیدا کرده است .اگر پسر به دنیا آورد اسم او را مهدی و اگر دختر به دنیا آورد اسم او را مریم بگذارید.چون همسرم از این اسم خوشش می آید.
    *2-امام مظهر صفا پاکی و خلوص و دریایی از معرفت است .فرامین او را مو به مو اجرا کنید تا خداوند از شما راضی باشدزیرا او ولی فقیه است و در نزد خدا ارزش والایی دارد.
    *3-هر چه پول دارم اول بدهی مکه مرا به پیگیری سپاه تهران (ستاد مرکزی)بدهید و بقیه را همسرم هر طور خواست خرج کند.
    *4-ملت ما ملت معجزه گر قرن است و من سفارشم به ملت تداوم بخشیدن به راه شهیدان و استعانت به درگاه خداوند است تا این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) وصل نماید و در این تلاش پیگیر مسلما نصر خدا شامل حال مومنین است.
    *5-از مادر و همه فامیل و همسرم اگر به خاطر من بی تابی کنند راضی نیستم.مرا به خدا بسپارید و صبور و شجاع باشید.
    حقیر حاج همت




    تاریخ : شنبه 90/11/15 | 1:6 صبح | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

    رحلت حضرت رسول اکرم (ص) ، شهادت حضرت امام حسن (ع)




    تاریخ : شنبه 90/11/15 | 1:1 صبح | نویسنده : لبیک سرخ | نظر

  • ویندوز سون | آنکولوژی | اخبار وب